Golindo Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Pcn min skrur seg av viss jeg spiller noe ! Den skrur seg også av viss jeg tar diskopprydding eller prøver å brenne en cd ! har fått nytt hovedkort, men det ser ut til at det ikke er noe speningsfeil. Hjeeeeelp! Endret 30. november 2004 av Golindo Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Har du sjekket i Bios om hva temperaturen har for en shot down grense...Legg ved hva du har av maskinvare og for da er det lettere og gi deg hjelp...Kan minne om varme eller ram feil..... Lenke til kommentar
Golindo Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Har et Asus A7N8X-E Deluxe Socet A, AMD Athlon XP3000+, Coolermaster CPU vifte 3,2Ghz, Crucial PC3200 DDR-DIMM 512mb SapphireRadeon 9600XT Atlantis 123m DDR Wesern Digital Caviar 160GB S-ATA Seagate 80GB IDE Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Har du overklokket? Det er enten noe galt med ramen, for svak psu eller varmeprolemer. Mulighet for å bytte-låne deler fra en annen maskin, eller sette et par ekstra vifter til å blåse mot ram og cpu? Lenke til kommentar
Kingy Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 i tilfelle du ikke skjønner hva psu er så er det altså : Power Supply Unit (Strømforsyningen) hvilket merke er det på den? og hvor mye effekt (W) gir den? Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Pcn min skrur seg av viss jeg spiller noe !!!!! Den skrur seg også av viss jeg tar diskopprydding eller prøver å brenne en cd ! har fått nytt hovedkort, men det ser ut til at det ikke er noe speningsfeil. HJEEEEELP!!!!!! et lite tips.. edit den posten fort som f før psylocybe får hånda på overdreven bruk av "!" og capslock.. on topic: kjenn på kjøleribba til cpu om den er varm, skjekk spenningene i f.eks. MBM5 ( motherboard monitor 5 ) og gi de ut her. Lenke til kommentar
Golindo Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Har ikke clocka den nåkke som helst, og jeg hadde en 400w srømforsyning før. Samme feilen med den. har skifta kabinett, strømforsyning, og hovedkort. Det var en jordingsfeil i det gamle kabinettet. Broren min er lærling på høyskolen i Molde og han tror d mest sansynlig er cpuen, eller hovedkort.(Og hovedkort har e skifta) No har e ei stømforsyning på ca 250-300w tror e. cpuen blir ikke varm heller. Lenke til kommentar
AgUr Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 har du sjekket om det er for mye eller for lite kjølepasta? det skal være et tynt lag, men det skal dekke hele flaten til prosessoren Lenke til kommentar
Golindo Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 der er nok kjølepasta. akkurat passe Lenke til kommentar
AgUr Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 sjekk i bios hva temperaturen sier for noe Lenke til kommentar
Golindo Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 (endret) tempen ligge mellom 40-50. strømmtilførselen er slik den skal vere Endret 30. november 2004 av Golindo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå