kimon Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) fått en trojan av navnet TrojanDropper.Win32.FunWeb.a på pcn Virus proget mitt (Kapersky) klarer ikke fjerne den noen som har noen tips? Endret 29. november 2004 av kimon Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 finn ut hvor viruset befinner seg og slett det manuelt. Pleier å fungere med de fleste virus for meg. Jeg regner med at Kaspersky opplyser om hvor viruset befinner seg?? Lenke til kommentar
akh Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Får det ikke til å sette den i quarantine heller? Har du prøvd å kjøre Kaspersky i sikkermodus? Kjør også div spywareprogrammer for å se om de tar det. Her og her er noen med samme problem. Lenke til kommentar
b21a Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Bare en liten påminnelse til XP brukere, slå av systemopprettingen før du prøver å fjerne virus. Hvis ikke vil de fremdeles ligge i systemopprettings folderene på hardisken din. (I hvertfall er dette min erfaring.) Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 ok, dette er det man gjør når man har et virus man ikke får fjernet! Gå til symantech's hjemme side, og søk på viruset\trojanen, og se om de har en removal tool der, som de pleier å ha! last ned, og kjør den! Husk å skru av system gjennoppretting først! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå