Theoneask Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 eg og ein kompis har en teit krangel om ka som e best av amd og pentium.. vi treng litt ekspert hjelp for å slutte:p eg har ein amd athlon 64 3000+ 2ghz og han har ein P4 3.0Ghz "Prescott" ka e best? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 i wouldnt go there... kjør noen benchmarks.. pcmark o.l. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Det er vell klart P4 3.0Ghz er best her Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 lol.. detta kan bli en interessant diskusjon.. nå blir det krig.. men gjør som Musty sier og ta tester, det er kjedelige måten, ellers kan du bare si at AMD e best uansett! Da er det sikkert noen på forumet som klikker og diskusjonen er igang. Lykke til! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 eg og ein kompis har en teit krangel om ka som e best av amd og pentium..vi treng litt ekspert hjelp for å slutte:p eg har ein amd athlon 64 3000+ 2ghz og han har ein P4 3.0Ghz "Prescott" ka e best? Skulle vel være greit å finne ut av her på forumet . Men du kan si en 3000 er bedre i spill menst en 3,0 nok vil være bedre på feks biledredigering . En A64 er dog mere fremtidsrettet en en P4 . Men om dere tok en blindtest av dem ville dere ikke klart å skille dem , så ja det er en teit krangel Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 hehe.. eg har prøvd å få han til å køyre cpu-mark 99 men han gidd aldri sjølv fekk eg 220 poeng med amd'en min uten å køyre noken andre programmer.. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hehe,,, dær var vi i gang.. Intel er best på alle områder: Overklokking Multitasking Stabilitet ( som jeg har erfart med en rekke amd64 maskiner ) Ganske lik Pris Amd cpuer sliter med en del minne Men hva som er raskest må GUD vite! Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 okaj, eg innrømme d før sannheten kjeme fram! eg e Intel fan deluxe seff blei kompisen min scorpio ganske pissed når eg sa P4 eigde.. so slik starta debatten Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hehe,,, dær var vi i gang.. Intel er best på alle områder: Overklokking Multitasking Stabilitet ( som jeg har erfart med en rekke amd64 maskiner ) Ganske lik Pris Amd cpuer sliter med en del minne Men hva som er raskest må GUD vite! Ser ut som du ønsker at noen skal begynne en krangel her Hva er vitsen med å prøve å piske opp stemningen , med så usaklige innlegg . Lenke til kommentar
e321 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 spar oss... Alle slike diskusjoner har kommet fram til at f.eks amd er best på en ting mens intel er best på andre ting. Amen Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 altso det at amd lager ustabile prosessora som fort blir alt for heite osv stemmer no ikkje..min ligg på 40 grader til vanlig, stig sikkert til 50 når eg speler men det e jo ikkje høgt.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 altso det at amd lager ustabile prosessora som fort blir alt for heite osv stemmer no ikkje..min ligg på 40 grader til vanlig, stig sikkert til 50 når eg speler men det e jo ikkje høgt.. Riktig det stemmer ikke nu , i dag er det faktisk prescott som sliter mest med varmeproblemer , selv om noen overdriver litt der og . Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Gidd å ha denne tråden åpen da. AMD er best på noen ting, Intel er bedre på anrde. Bruksområde er stikkordet her... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Tråder som dette utvikler seg fort til en krangel, derfor helt unødvendig. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg