Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg har tenkt å oppgradere den PC`n jeg bruker nå til et AMD 64 med nForce 4 etter jul en gang, og får da noen deler til overs som blir til en ekstra PC. Hvilken PSU er anbefalt til denne PC`n som da blir den gammle: AMD XP 2400+ @ 166 x 14 2 HDD 1 GB RAM GeForce FX 5700 Ultra litt overklokka ASUS A7N8X-E 1 CD eller DVD ROM 1 eller 2 kabinettvifter Den PSU`n jeg har nå skal jeg bruke i den nye. Hva er minimum til det som står litt lengre opp? Jeg har tenkt på en billig NorthQ. Krav: -Klare de komponentene som står over fint -Billigst mulig, men ingen QTech -Lav lyd Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Disse burde klare jobben: NorthQ 400watt fortron/source 400watt tagan 420watt OCZ 420watt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Har et krav til som jeg kom på nå: -Kort PSU, forde kabinettet er så lite at PSU er rett over CPU...Ca halve størrelsen hvis det går Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Anbefaler NorthQ 400w Silent. Jeg hører ikke min og den leverer riktig strøm osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå