Sjøbanan Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 jeg har klart og glemme passorde mitt til hw og lurer på ossen jeg kan få takk i det igjen. PS: har på remember password i EI. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 kan du ikke bare sende en mail til hw da. Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Hvor står den mailen? hehehe Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Klikk på denne linken, så kan du få nytt passord. Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Jeg har sent in der igår, men jeg får ikke mail, har sjeket om den har havnet i useriøse mail også Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 QUOTE (Stian2345 @ 30/11/2004 : 16:32) Jeg har sent in der igår, men jeg får ikke mail, har sjeket om den har havnet i useriøse mail også Det tar som regel laaang tid, jeg spurte om og bytte nick, for det jeg har nå suger. Og 3 uker etter: Jada du har gode grunner til og bytte osv osv. de spure ossen nick jeg vill ha og jeg satt opp en liten liste 5 nick eller noe siden det har det ikke skjedd noen ting ? hva skal jeg gjøre da da ? purre på dem bare ? Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Ok Det var da synd, men jeg får vel bare vente da Takk for alle svarene Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Kan desverre ikke hjelpe med dette, men jeg kan flytte tråden til riktig sted Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 1) får du ikke svar på mail som kommer til forum AT hardware så purr på oss, mailer kan bli glemt av oss (vi er bare mennesker) 2) passord skal du få via "Linken" hvis den ikke kommer frem så kan det være spamfiltre etc som hindrer det, og det er ikke alt for mye vi kan gjøre med det.. mailen blir sendt herfra i det sekundet du klikker få passord så det skal ikke ta lang tid. Tar det for lang tid så kan man jo selvsagt sende oss en epost om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg