Noelrocks Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Yes! fikk mail fra nokia nå om at Nokia Communicator 9500 var på vei ut til leverandørene. Da drøyer det nok ikke så lenge til den er i butikkene. Denne har jeg ventet lenge på Lenke til kommentar
Beining Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Noen butikker hadde den på tirsdag Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Her ikke den vært i salg i flere uker da? Lenke til kommentar
Tigerstaden Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Har vært litt og litt delt ut til butikkene hittil.. 5 her 2 der og sånn.. Største lasset er på vei inn til importørene i disse dager.. Lenke til kommentar
Beining Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Min gammle Onkel har fått den Lenke til kommentar
Algron Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Min gammle Onkel har fått den Og det er du sur for? Lenke til kommentar
Beining Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Ja for vi fikk ikke tak i den, før han Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Som dere sikkert så, fikk den bunn-karrakter av ITavisen.no.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Har ikke prøvd mobilen selv, så jeg kan ikke dømme den, men av erfaring bør man ikke legge stor tillit i hva ITavisen skriver. Dette gjelder hverken mobiltester, eller annet. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 ganke enig med 'arehei', Din side gir bare karakterene: 4,5 og 6 itavisen har ikke akkurat så veldig mye erfarng med å finne minus på mobiler, pluss at de er SE-fan, som mobiltestens Espen Irwin Swang også er. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Det går ikke å sikte seg inn på både bil, hus, oppvaskmaskin og kjerring; når du skal kjøpe en ku. Skjelden de vise hva de virkelig kan, disse dinside/itavisen o.l. testerne. Argumentet at den mangler 3g, blir litt tomt synes jeg uansett, da de må legge til et kamera 2 for å ha mulighet med videotelefoni som nesten må sies å være 50% av vitsen med 3g; noe som de selv påpeker. Selv er nok kombinasjonen med EDGE/HSCSD og wlan (802.11 b?) mere hendig enn å bare ha 3g, det synes iallefall jeg. Dette fordi det blir stadig vanligere med wLAN dekning på "reisen" (flyplasser, tog osv.). Endret 22. desember 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå