Camron Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg ser Touch koster mindre enn Micro, men Touch har også mer lagringsplass.. Hvorfor koster den da mindre? Og hvilken lønner det seg å kjøpe? Micro eller Touch? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Jeg ser Touch koster mindre enn Micro, men Touch har også mer lagringsplass..Hvorfor koster den da mindre? Og hvilken lønner det seg å kjøpe? Micro eller Touch? Hvilke krav har du til en mp3spiller? Micro er jo mindre, mens touch har mer lagringsplass. Det er billigere å ha en fysisk stor hdd enn en lite hdd. Og det er begrensinger på hvor stor kapasitet de fysisk små kan ha! Men les testen av Touch som www.hw.no lagde for ikke så lenge siden! Endret 29. november 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
Camron Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Jeg ønsker å ha med meg mange sanger rundt, i en liten spiller, som ikke akkurat er stygg, men som er til en rimelig penge.. I tillegg til at den har mange funskjoner og litt lagringsplass... http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=333968&hl= Endret 29. november 2004 av Camron Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Har akkurat samme problemet som du, hvilken skal jeg ønske meg til jul? Får den garantert av mamma og pappa, men jeg må bestemme meg for hvilken jeg skal ta... :S Lenke til kommentar
Camron Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Har akkurat samme problemet som du, hvilken skal jeg ønske meg til jul? Får den garantert av mamma og pappa, men jeg må bestemme meg for hvilken jeg skal ta... :S Samme her..Det er meningen jeg skal få den i gave... Uff..Det er vanskelig å velge Lenke til kommentar
eln Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Selv har jeg nå bestilt Creative Zen micro. 2500 sanger holder til mitt bruk ivertfall. Så er den liten å kjekk å ta med seg. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Sant nok...Samtidig er designet djevelsk fint! Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Mener å ha hørt en plass at viss man leverer en slik en inn på et verksted og betaler 500kr eller noe, så kunne de gjøre slik at man fikk 10gb, men det er jeg aldeles ikke sikker på.. bare noe jeg har hørt som antageligvis ikke stemmer Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Nå har jeg skrevet litt i den andre tråden. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Her er link om det jeg forklarte i forrige post: URL <--HERE Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Mener å ha hørt en plass at viss man leverer en slik en inn på et verksted og betaler 500kr eller noe, så kunne de gjøre slik at man fikk 10gb, men det er jeg aldeles ikke sikker på.. bare noe jeg har hørt som antageligvis ikke stemmer Bra hvis creative oppgradere for en ekstra penge da . Endret 30. november 2004 av UUnreal Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 ComputerCity tabbet seg ut, da... De sa at den var mocro stor og hadde 5MB hdd... Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg skal få DENNE av mamma og pappa i gave Tror den skal være MEGET bra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå