C4mpi Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Hei.. Jeg registrerte meg akkurat på *link fjernet* Det står Gratis Ditt og Gratis datt reklamer overalt. Men da jeg bestilte et bilde mista jeg ca. 30 kroner.. Vet noen hvorfor? Jeg var bare på wap i 20 -30 sekunder..! Koster det noe å registrere seg eller? C4mpi Endret 30. november 2004 av el-asso Lenke til kommentar
molna Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Synes du virkelig den siden ser særlig seriøs ut? Nei, og ulovlig er den også. Du har nok blitt lurt... Meld deg ut snarest (hvis det er mulig da..) Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 hmm, en venn av meg registrte seg også, og han har ikke mista noe! Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Har aldri hatt problemmer med en siden,fått det jeg valgt.Hva er ulovlig med den siden? Endret 29. november 2004 av smoker2 Lenke til kommentar
Algron Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Har aldri hatt problemmer med en siden, Ikke jeg heller Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 ok, mista dere no når dere registerte dere? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Hei. Har lastet ned MYE, da snakker vi om mye , men aldri betalt noe mer en GPRS kostnadene. Kanskje du mistet de 30kr fordi du ikke brukte selve GRPS og brukte WAP. Det er en tilfelle. Bare så det er sagt Ja, tror *fjernet* er "ulovlig" Endret 30. november 2004 av el-asso Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) *fjernet* er gratis og er fullt lovlig. Men alt er jo ikke gratis her i livet. Når du registrer deg, så fyller du ut personlige opplysninger. Disse opplysningene har dem rett til å videreselge/formidle til tredjepart som kan sende deg reklamer på sms/mms eller tlf salg... Det er det eneste ulempen. Dette har skjedd med en venn av meg og jeg syns synd på han, men siden han ike gidder å avregistrere seg, så LER jeg rett og slett av ham, en nok om det. Ta en titt på medlemsvilkårene. Medlemsvilkår 1. Innledning 1.1 Denne Avtalen fastsetter vilkårene for medlemskap og bruk av bruk av internettsidene til *fjernet*, herunder chat, nedlasting av ringetoner, bakgrunnsbilder, animasjoner og annen informasjon til bruk på mobiltelefon. Internettsiden *fjernet* drives av fjernet Ved å akseptere disse vilkårene får brukeren rett til å bruke internettsidene på de vilkår som følger av Avtalen. Brukeren anses for å ha akseptert disse vilkårene når han har klikket på: "Jeg har lest og akseptert vilkårene". Aksepteres ikke vilkårene vil vedkommende ikke få tilgang til tjenestene. 1.2 Tjenestene som tilbys er gratis, men brukeren gir fjerneten rett til å benytte de registrerte opplysningene. 2 Medlemsbegrensning og aldersgrense 2.1 Bare fysiske personer kan registrere seg som brukere av fjernet 2.2 Nedre aldersgrense er 15 år. 3 Samtykke: Bruk av personopplysninger, bruk av elektronisk kommunikasjon 3.1 Brukeren har rett til innsyn i opplysingene fjernetregistrerer om brukeren, til å kreve gale opplysninger rettet og til å kreve opplysningene slettet. Det er frivillig å gi fra seg opplysningene. Behandlingsansvarlig for opplysningene er fjernet og brukeren kan få ytterligere informasjon om dine rettigheter ved å henvende seg til brukere@* eller til fjernet 3.2 Brukeren forstår og samtykker til at hans eller hennes personopplysninger, både de det opplyses om ved registrering, og de opplysninger som samles inn ved bruk av internettsidene og tjenester, vil bli brukt av *borte* t i forbindelse med markedføringsarbeid i *borte*, som grunnlag for profiler og utsendelse av tilbud og tjenester. *borte* kan også utlevere eller selge opplysningene og profilene til tredjeparter både i Norge og til utlandet. Følgende opplysninger om brukeren lagres: Fornavn Etternavn Mobilnummer E-post Operatør Postnummer Fødselsåret Kjønn Interesser IP adresse 3.3 Brukeren samtykker til at markedsføring kan formidles ham ved hjelp av moderne teknologiske metoder, slik som for eksempel SMS, MMS, automatiserte telefonoppringninger, telefaks, elektronisk post og annet. Dette samtykket gjelder markedsføring fra både *borte* og de som *borte* eventuelt utleverer eller videreselger opplysningene til. 3.5 Brukeren gjøres oppmerksom på at samtykket kan trekkes tilbake til enhver tid og at *borte* da vil slette opplysningene. 4 Tilgang - Brukernavn og passord 4.1 Tilgang til og bruk av fjernet er regulert med brukernavn og passord. 4.2 Brukernavnet eller e-post adressen må ikke være identisk med eller egnet til å forveksles med varemerke, firma, slektsnavn, pseudonym eller kunstnernavn etc som er beskyttet i Norge eller som kan virke krenkende, uten samtykke fra rettighetshaveren. 4.3 *borte* kan nekte brukeren å ta i bruk brukernavn eller alternativ e-post adresse som *borte* har grunn til å tro er i strid med punkt 4.2. 4.4 Passordet skal behandles konfidensielt. Hvis passordet er borte eller brukeren har grunn til å tro at passordet kan ha blitt kjent for andre, skal dette uten ugrunnet opphold meldes *borte* *borte* skal så raskt som praktisk mulig etter å ha mottatt slik melding stenge brukerens tilgang til * eller generere et nytt passord som meddeles brukeren med SMS eller e-post. 5 Endring, opphør 5.1 Brukeren kan når som helst si opp Avtalen. 5.2 * forbeholder seg retten til å endre sine internettsider eller denne Avtalen. Slike endringer kan gjennomføres tidligst 14 dager etter at M-Quest ved elektronisk brev til brukerens elektroniske postadresse har varslet om slik endring. 5.3 * forbeholder seg retten til å legge ned *. Nedleggelse av M-Quest kan gjennomføres tidligst 14 dager etter at * ved elektronisk brev til brukerens elektroniske postadresse har varslet om slik nedleggelse . 6 Lovvalg 6.1 Denne Avtalen er underlagt norsk rett. 7. Tvisteløsning 7.1 Uenighet om tolking eller gjennomføring av denne Avtalen skal søkes løst gjennom forhandlinger. Hvis ikke minnelig ordning oppnås skal uenigheten løses ved de ordinære domstoler. Saken skal gå for Oslo tingrett. Endret 30. november 2004 av el-asso Lenke til kommentar
molna Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) *fjernet* er gratis og er fullt lovlig. Nei, den siden er definitivt ulovlig. På flere områder faktisk. Endret 30. november 2004 av el-asso Lenke til kommentar
zand Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Tipper datatilsynet digger den siden Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Stenges og link fjernes da det er snakk om et firma som distribuerer spill ulovlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg