MartinMyhr Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg har som mange andre har hadt, prosjekt i 10. hvor vi selv kan velge. Dette gjelder K&H. Jeg har tenkt å lage nytt kabinett. Det vil være noe sprøtt og "fancy". Kan dere komme med tegnig/forslag til hva jeg kan lage? Det kan lages i alle slags materialer (ikke gull og sånne dumme ting) Jeg vil sette stor pris på alle forslag Gjerne fortell når du hadde ett lignende prosjekt i 10. Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hei.. jeg laga også et kabinett i det prosjektet der. Funka fett det. Bilder under. Sorry for at det er litt rotete men tok bare noen bilder nå Lenke til kommentar
MartinMyhr Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Noen flere som vil dele sine historier fra 10. med prosjektet sitt? Karakter er vel litt fint å få vite . Noen som har planer om hvordan jeg kan lage mitt 10.kabinett? er ikke så flink til å lage tegninger og planer, derfor søker jeg etter hjelp av dere. Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg foreslår at du Leker deg litt med Sketchup, morro hvis du får det til. Litt lettere å forstå hvis du ser på et par toturials. Fikk ikkke lov til å lage eget prosjekt i 10. , men du får ha lykke til z1Ob Lenke til kommentar
Thel Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Lykke til da! Bruk sketshup som nevnt for å leke deg med idè'er. Selv tenkte jeg at noen viftegriller skulle prøves lagd på metallsløyden etter jul! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Selv tenkte jeg at noen viftegriller skulle prøves lagd på metallsløyden etter jul! Jau, tenkte jeg skulle lakke kabinettet mitt svart, eller sette inn plexi i toppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå