Kashis Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Noen som vet hva jeg skal kjøpe? Vurderer passiv kjøling siden jeg ikke har et kraftig psu (er på stakkarslige 250watt) Lenke til kommentar
Pels Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 tror du trenger en karftigere PSU til å kjøre dette kortet uansett. Lenke til kommentar
klikko Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 passiv kjøling vil nok ikke la seg gjøre på det kortet der tror jeg... de blir visst svinvarme Lenke til kommentar
likferd Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 passiv kjøling vil nok ikke la seg gjøre på det kortet der tror jeg... de blir visst svinvarme x800 serien er kaldere en 9800 serien, men jeg vet ikke om det er noen passiv kjøling som passer Lenke til kommentar
Kashis Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 (endret) ok, da får jeg kjøpe meg et nytt psu og vannkjøling... da skal jeg få grei kjøling av kortet. kortet holder 50-60 grader i idle tilstand, men når jeg overklokket core med 100MHz og Memory med 125MHz holdt den 72 grader idle PS: x800 krever bare 63W, så den er ikke av de mest effekt-krevende kortene som er på markedet Endret 29. november 2004 av Kashis Lenke til kommentar
klikko Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 passiv kjøling vil nok ikke la seg gjøre på det kortet der tror jeg... de blir visst svinvarme x800 serien er kaldere en 9800 serien, men jeg vet ikke om det er noen passiv kjøling som passer hmm , men jeg vil fortsatt ikke anbefale det på noen måte... har svidd kort på den måten og det er kjipt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå