fredriku Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hei! Er en ungsomdsbedrift på Malakoff VGS som drar igang LAN fra 3-5 desember. Det blir CS compo og WC3! Mulig Q3 om interessen er der! For de interesserte henviser jeg til: http://mlan.moo.no/. Store premier Håper på positive tilbakemeldinger på dette, vet det er andre enn meg her fra Moss Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Ehm Jeg ringte dit. Tenkte jeg skulle ha et LAN der siden Mossehallen er umulig å få tak i. Dem sa vi måtte leie inn Falk som sikkerhets vakter. Noe som koster 40 000 for 3 dager :o Lenke til kommentar
gixer Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Er det stor interesse for lan i Moss da? En god kamerat jobber på malakoff og han sier at det ikke er no problem å arrangere lan der. Eneste er at lanet ikke får lov til å bruke skolens internett. Hvis det er stor interesse så skal jeg formidle det videre. Kanskje det blir no. Skrik ut hvis dere har lyst på lan i Moss Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 LAN i Moss er vi alltid for Lenke til kommentar
klumpen Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 mLan er avlyst. De som har betalt får muligheten til å få tilbake pengene på Onsdag. Ikke mail meg (Petter Bakke). JEG HAR INGENTING MED MLAN Å GJØRE. fulol. Skjer? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 LANet blir mest sannsynlig utsatt ettersom det ikke er nok som har meldt seg på Litt synd egentlig. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Er det stor interesse for lan i Moss da? En god kamerat jobber på malakoff og han sier at det ikke er no problem å arrangere lan der. Eneste er at lanet ikke får lov til å bruke skolens internett. Hvis det er stor interesse så skal jeg formidle det videre. Kanskje det blir no. Skrik ut hvis dere har lyst på lan i Moss Altså, nå har det seg slik, jeg går på malakoff, og snakket med arrangørene idag, og de ville muligens se ann imorgen om noen melder seg. Men jeg har en liten del kompiser som er meget hypp på LAN, sålenge det blir endel folk og compoer osv... Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 jeg bor i son. Har ihvertfall en 10 stk som vil bli med... Lenke til kommentar
bigbeast Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 hadde vært kult og vist litt mer....................sida fungerer ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå