xanonymx Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hver gang jeg går inn på en bestemt side får jeg opp denne meldingen: ”Internet Explorer har begrenset denne siden fra å kjøre aktivt innhold som kan få tilgang til datamaskinen, for å øke sikkerheten. Klikk her for alternativer..." Etter jeg trykker på tillat kommer det opp enda en melding (se vedlegg). Så jeg lurer på hvordan jeg kan bli kvitt disse meldingene, slik at jeg kommer rett inn på den siden jeg vil. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Verktøy -> Alternativer for Internett -> Sikkerhet -> Egendefinert nivå Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Ja eg har hvert der og sitt, men vet ikke hva jeg skal stille på. Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Hva er det jeg skal fjerne på activex, har prøvd litt av hvert, men har ikke funnet det ut. Hva skal jeg forandre på, se vedlegg. Lenke til kommentar
qwerqwer Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Eg har også d problemet. Instillingene er omtrent like hos meg også, så ka ska me forandre på??? Lenke til kommentar
akh Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Har dere installert SP2? Tipper på at det er på grunn av økt sikkerhet derfra isåfall. Vil anbefale å ikke aktivere ActiveX mer enn nødvendig, da det er å be om trøbbel. Skift ut IE også i samme farten. (firefox/opera) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå