Artistic.Hipster Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Noen som har noen bra forslag på tema til en feature tekst jeg skal skrive til skoleavisen. Jeg har allerede skrevet om det lokale filmiljøet så det går ikke. Noen som har noen bra forslag? Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Det lokale hore-miljøet? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Det lokale hore-miljøet? Nei, slike useriøse ting kan du holde for deg selv Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Det lokale hore-miljøet? Nei, slike useriøse ting kan du holde for deg selv Det er da ikke useriøst. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 En sniktitt om miljøet på lærerkontoret, der du graver i lærerenes saker og planter forskjellige ting Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Skriv en skildring av en tur til nærmeste katedralskole Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Skriv en skildring av en tur til nærmeste katedralskole Mange gode forslag her, men jeg tror jeg bruker en klassisk unnskyldning i stedet: "ja jeg sendte det jo til mailen din den er vel "[email protected]?" "nei, den er "[email protected]" "oi sann, sorry, får sende den på ny iløpet av uken" Den slår aldri feil Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Men selv om du utsetter den har du fortsatt et temamangel... Skriv om dataspill og hvordan det påvirker oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå