Shruggie Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg kjøpte en wow-serial på ebay (370 kroner, så hvorfor ikke?), og jeg får ikke brukt det fordi jeg har norsk kredittkort. Er det noen som vet om en måte å unngå dette på? Lenke til kommentar
Singularity Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hva mener du med kjøpt serial? Har du retail versjonen av spillet da?` Slik jeg har forstått det kan du kjøpe konto kort med pay-pal. Men det siste jeg hørte var at pay-pal ikke var aktiv, men at de ventet å få den opp snart(dette var noen dager siden). Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Ja, retail. Boksen er i posten. Du kan betale med paypal, men det fungerer ikke, nei. For å registrere serialen må jeg uansett bruke kredittkort, i hvertfall foreløpig... Uansett kan jeg bruke serialen når det kommer ut i europa, så hvis jeg ikke får det til før det... Lenke til kommentar
nåvi Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Er ikke sikkert du kan bruke serialen til å spille på Europeiske servere. Vil tro det er forskjellige serials til forskjellige versjoner av spillet. Det virker logisk ihvertfall. Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg har hørt det går an å bruke game-time-card. Ulempen er at det er ganske dyrt. De selger det for 32£ på www.importmadness.com. Kortet en en slags forhåndsbetaling for 60 dager. Lenke til kommentar
Stage Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Du har prøvd å registrere, sant? Funker fint med mitt norske Visa. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Jada, prøvd å registrere. Som sagt fungerer det ikke. Får beskjed om at det er et utenlandsk visa-kort, og får en link til en side som forklarer at jeg ikke kan bruke WoW utenfor USA. Det står der at jeg kan bruke denne serialen til den europeiske retail, eller jeg kan skrive inn serialen og jeg får automatisk være med i EU final beta. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Der får du for å ikke gjøre grundig nok research. Dette er nevnt tusenvis av ganger før, både her og på alle andre forum med WoW-diskusjoner. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Research? Folk sier jo rundt her at det går fint å registrere med norsk visa, og jeg var overbevist om at det ville fungere. Uansett visste jeg at jeg kan bruke spillet i europeisk retail når det endelig kommer ut. Det var rett og slett en kalkulert risiko at det ikke ville fungere, og det hadde vært supert om noen visste om en måte for meg å spille i amerikansk retail. Lenke til kommentar
Murdin Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Sikkert eit dumt spørsmål, men har du registrert norsk adresse? Å bruke Australsk adresse skal vist fungere det sjølv om ein har norsk visa. PS - Love your avatar! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Yes! Det fungerte som gull! Nå har jeg bare noen få hundre megabyte å laste ned av beta-klienten, så er vi i gang!!! -- Tom Lenke til kommentar
Snipershot Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 .. Laste ned beta klient? det virkelige spillet har jo startet i USA. Lenke til kommentar
Drakir-Frost Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Du kan fint bruke det når det kommer til eu. men høres jo ut som du har fått det til.. Lenke til kommentar
Stage Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Flott! Hva var det som ikke funka i begynnelsen? Å registrere adressen? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Visa-kortet. Men det viste seg at når jeg skifta fra amerikansk adresse til australsk adresse, fungerte visa-kortet. Jeg laster ned beta-klienten fordi jeg ikke gidder å vente på CDene. Den oppdaterer seg selv til siste versjon. Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hmm, kanskje jeg også skal kjøpe på ebay.. Mye bedre å spille retail enn europeisk beta regner jeg med, du sa også at du kan spille europeisk beta med å kjøpe denne? Slik at når europeeisk beta starter tar jeg bare å finner en europeisk beta server? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Jeg tror faktisk ikke du kan bytte til europeisk etter at du har registrert serialen til amerikansk. Det er selvsagt mulig, men jeg tviler. Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hvis jeg registrerer en tilfeldig amerikansk/austrask adresse, kan jeg bli tatt for å gjøre noe ulovlig da?? Har vurdert å importere... Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Det er vel ikke ulovlig, men de kan jo fjerne kontoen din hvis de finner ut av det. Det er tross alt mot EULA'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå