runboy Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Har fått Canon Ixus 40 av svigers! Men med fransk bruksanvisning ( På pur "F" ?) Hvor kan jeg.....eh jeg mener dama få tak i norsk bruksanvisning? Hvor finner jeg billig batteri til dette? Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Hm jasså, du har kjøpt kamera fra Nomatica? Last ned engelsk manual fra Canon, LINK HER! Bare søk på Powershot SD300 (som det så fint heter i statene... ) Originalt Canon batteri (NB-4L) koster mellom 4-500, har ikke sett det noe billigere eller noen uoriginale enda... kanskje andre kan svare bedre på dette? (hvis Ixus 40'n er kjøpt fra Nomatica, så lover jo de at du skal få engelsk manual - følger det ikke med skal de ettersende det, iht Nomatica tråden... er det ikke kjøpt der så last ned manualen - norsk manual blir det verre med hvis du har kjøpt EU versjonen...) Endret 29. november 2004 av RogueFreak Lenke til kommentar
Haraldty Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Endret 29. november 2004 av Haraldty Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Slettet salgsannonse da disse hører hjemme i bruktmarkedet. Ytterligere brudd på denne regelen vil føre til advarsel. Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Innlegget mitt ble slettet, men det tror jeg var pga en feil. Her kommer linken på nytt. Fyll og "nb 4l" og du får bedre tilbud enn du får fra Hongkong-turister. Du kan godt kalle det en salgsannonse og gi meg advarsel. Da gir du meg i så fall bare en god latter, og så legger jeg den inn på nytt. Endret 30. november 2004 av buskmann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå