Znoken Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Som topic sier så lurer jeg på om det er noen som har erfaring med den angående støy og stabilitet osv... Lurer på og kjøpe denne ...Har kun kjøpt Seagate tidligere så jeg har rett og slett ikke peil på andre disker... Endret 29. november 2004 av Znoken Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg er veldig fornøyd med maxtor har 3 stk av de i min pc, Har en seagate og den er veldig stille men den er varm 55-60 grader hele tia i maxtor er det i mye bråk der heller... den er også mye kaldere , 40-45 grader Når jeg kjøper disker er det Maxtor only Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Enig. Har hatt en pen liten stabel av Maxtor disker opp gjennom tiden, fra 345MB til 200GB, og ikke en eneste en har crashet. Endret 30. november 2004 av Aetius Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Vel jeg har nå bestemt meg og heller gå for Seagate siden jeg aldri har hatt noe tull med de jeg har fra før pluss at de nesten er lydløse...Men takker for tilbakemeldingene jeg fikk fra dere... Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Vel jeg har nå bestemt meg og heller gå for Seagate siden jeg aldri har hatt noe tull med de jeg har fra før pluss at de nesten er lydløse...Men takker for tilbakemeldingene jeg fikk fra dere... lol esse, ville gått for maxtor jeg da, liker de mye bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå