Zic0 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg innstalerte Mandrake 10 velykket, men har noen spørsmål. Jeg fikk ikke til nettet. skal jeg innstalere de ordentlgie nettverks driverene eller skulle VMware ha fikset det? Jeg får egentlig nett gjennom USB... Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Dette er ikkje noko VMware forum... Skriv i alle fall at det er VMware det er snakk om i topic. Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Skaff deg en disk ekstra å innstaller linux på ordentlig.... Nytter ikke å si linux er vanskelig å innstallere når problemet er VMWare i hvert fall Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg innstalerte Mandrake 10 velykket, men har noen spørsmål. Jeg fikk ikke til nettet. skal jeg innstalere de ordentlgie nettverks driverene eller skulle VMware ha fikset det? Jeg får egentlig nett gjennom USB... Du har skrevet poster om liknende problemer tidligere, og fått svar. All hardware blir emulert gjennom VMWare unntatt CPU'en. Dvs at CPU'en i den virtuelle maskinen oppfattes som den samme som din fysiske CPU (bortsett fra at ytelsen blir endel dårligere). Nettverkskort, lydkort, grafikk og alt annet blir emulert, og du må derfor bruke drivere til den emulerte hardwaren istedenfor den fysiske du har på PC'en din. Se manualen for oversikt over hva slags emulert hardware som er inkludert. Tror NIC'et heter noe med "AMD PCNet ...." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå