EskimoBob Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Ojoj. kanskje jeg kan donere domenet som jeg kjøpte for ca 2 år siden. www.relativt.com Lenke til kommentar
dan99 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Det hadde bare vært helt genialt. Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Ojoj. kanskje jeg kan donere domenet som jeg kjøpte for ca 2 år siden. www.relativt.com det hadde vært toppers! pm meg hvis det er aktuelt da! Lenke til kommentar
energy_x Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hva er det nye passordet til netopia routeren? Lenke til kommentar
dan99 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hva er det nye passordet til netopia routeren? Hva med å sjekke det nye forumet? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Ikke for å drepe stemmningen her, men er ikke dette en form for reklame? Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Ikke for å drepe stemmningen her, men er ikke dette en form for reklame? Hvis det hadde vært det så tror jeg nok at desertglow hadde stengt denne tråden for lenge siden! han har jo vært innom her flere ganger idag! er egentlig ikke reklame, bare et bra tiltak Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Og siden er jo gratis.... Anyways, legg opp viktig info på forsiden som f.eks admin passord osv. Dere trenger en hovedside slik at folk kan gå rett inn å lese guider fra en hovedside. Å gå gjennom forumet blir for tungvindt Lenke til kommentar
dan99 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Det kommer det kommer. Snart vil vi ha en hovedside, med link til forumet . Ting tar litt tid, åsså venter vi på svar fra eieren av tidligere relativt.net. Om vi kan videreformidle infoen hans, sparer vi oss for mye arbeid og gode guider forsvinner ikke. Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Det kommer det kommer.Snart vil vi ha en hovedside, med link til forumet . Ting tar litt tid, åsså venter vi på svar fra eieren av tidligere relativt.net. Om vi kan videreformidle infoen hans, sparer vi oss for mye arbeid og gode guider forsvinner ikke. ja men det blir nok etter nyttår, med mindre vi ikke får det opp før. kommer ann på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå