cobolt18 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hvordan overfører man sms fra nokia 6610 (ikke i) til data? Hvis dette da i det hele er mulig. Ser på Nokia sine internettsider at til 6610en finnes følgende datatilbehør: Bordholder, Tilkoblingskabel CA-42 (usb) og Tilkoblingskabel DKU-5. Problemet er at under beskrivelse av disse enhetene, står det: "Den muliggjør overføring og synkronisering av forskjellige datatyper, for eksempel kalender, telefonbok, notater og huskeliste, avhengig av hvilken versjon av Nokia PC Suite du bruker." - Altså ikke et ord om SMS! Vil det si at det ikke er støttet? Takker for all hjelp. Øystein. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Nedlaste og innstaler "Nokia PC Suite" (finner det på nokia.no) . Den kan synkronisere hele telefonen! Og så legge inn i MS office outlock osv... eller: "Oxygen Phone Manager II" Hær finner du noen program.... Håper du finner det du leiter etter! Lenke til kommentar
cobolt18 Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 takk for hjelp. Men hvilke telefoner er støttet av Nokia PC Suite? Den jeg har nå er ikke det (Nokia 6510). Jeg prøvde å kjøpe en datakabel til den, men den var ikke original og ville ikke koble opp mot pcen... Men med 6610 er det kanskje større håp, når (overførings) ledningene er nevnt hos Nokia selv? Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Tror det er en Nokia Pc Duite for hvær telefon. Oxygen Phone Manager II tror jeg er nøytral. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå