Gå til innhold

Foto realistisk grafikk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grafikkmotoren som blir i TES: Oblivion har jo muligheten til å rendre noe som jeg vil påstå er nært fotorealistisk, og da mener jeg de rendrede bildene, ikke screenshots (men de er jo knall de og).

Edit: da tenker jeg på den store versionen av dette bildet. (finner ikke den store)

rpgnextgen_front01.jpg

Endret av BrAtTeRn

Har ikke lest så mye av det som er der, men på www.unrealtechnology.com er det noe som ser helt utrolig ut. Og det er nok ikke mange årene før vi ser nåe sånt. Bare ta en titt på G-Man i Half-Life 2, på starten. Jeg har ihvertfall noe problemer med å se at han ikke er ekte. Og Barney er jo også ganske realistisk. ;) En 3-4 år hvis vi er heldige.

Edit: Half-Leif (Skrivefeil)

Endret av Potetfar

Hundre prosent realisme vil neppe bli en realitet på en god stund. Tenk på hvor mye penger som gikk inn i Final Fantasy-filmen, hvor man kun behøvde bekymre seg for det utsnittet av settet som skulle filmes - hvor mye mer vil det ikke koste å animere og skape en fullfunksjonell verden...

For øyeblikket kan jeg ikke se for meg hvordan et sånt kjør på realisme kan bli økonomisk lønnsomt på en god stund, i hvert fall ikke før man lager ferdige, fullfunksjonelle fellesplattformer for animasjon, kunstig intelligens og grafikk. Først da - kanskje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...