Gå til innhold

DIRECTX


LIA

Anbefalte innlegg

har problemer med å kjøre 3dmark. jeg får beskjed om at directx ikke er riktig installert. når jeg kjører dxdiag får jeg feilmld: ordenstallet 11 ble ikke funnet i biblioteket for dynamiske koblinger DSOUND.DLL. Så sjekker jeg directx filene og ser at fila dsound.dll er fra 14.02.00. det står også en feilmld som sier: The file dsound.dll is an old version, which could cause problems.

You should reinstall DirectX to get the latest version.

Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har installert directx8.1 nå, men det hjelper ikke. Trodde det kunne ha noe med driveren til lydkortet å gjøre, men har updatet disse også, uten noen forbedring. Noen forslag??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg brukte noe som het "directx buster" eller noe for å fjerne dx8.1, virket veldig ok. Men den sletta ikke dsound.dll fila mi. så jeg starta i safe mode, og sletta den. så restarta jeg og installerte dx9. funker fint som helst! Syns kanskje ikke resultatet i 3dmark2002se var så begeistrende, men det virker da. Betaen går ut 20 aug.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-30 14:39, ZerBox skrev:

Les disse:







 

ZerBox, les dette:

 

Synes du med fordel kan bruke en annen signatur uten reklame. Synes det er litt på kanten å laste en banner for ditt eget nettsted med reklame for deres nyhetstjeneste når du tross alt befinner deg på andres forum. Dette gjelder forøvrig også brukeren win_xp, og du kan gjerne videreformidle dette til ham siden dere jobber på samme nettsted.

 

Uansett, du har mange saklige poster og skal ikke arresteres for det, men det er greit om alle følger samme retningslinjer når det gjelder etikk og gjentatt reklame :smile:

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: int20h på 2002-05-31 10:18 ]

Lenke til kommentar

1: brukte dette Nicket her på på HW.no før jeg ble Medlem på Win-xp.no.

2:reklame fra sig er fjernet etter HW.no`s ønske før det stod postet her.

 

Startet med dette nicket da Win Xp kom som beta.

 

_________________

Asus A7V133 VIAKT133A, ATA/100, RAID.

geforce4.

AMD XP19000+ Rock steady @43 grader.

768Mb pc133ram Original.

soundblaster live player 5,1.

studio DV200

4*40Gig WD7200 I Raid 0 Video redigering.

 

[ Denne Melding var redigert av: win_xp på 2002-06-05 15:38 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...