HenningA Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 det er 2 valg som ej liker. Gainward GeForce 6800GT 256MB GS GDDR3 AGP, "Ultra/2400 Golden Sample", Retail http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300440&cks=PRL eller Sapphire Radeon X800XT PE 256MB GDDR3 AGP,ATI X800XT PE, VIVO, Full-Retail http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301009&cks=PRL hvilke av dem holder lengst, har mest kraft, kan oc.. etc ej klarer ikke velge Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Det kraftigste er nok X800XT PE. Høyest klokkefrekvens men Gainward sitt har jo til gjengjeld garanti på klokking. Man kan klokke og klokke og går det fyken går det på garantien. Det er en stor fordel. Skal du klokke, GT, hvis ikke, X800XT PE. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg ville ha valgt 800xt´en. Det bør vell finnes noen tester om dette på forumet. 800xt er jo toppmodellen til ati, og hviss jeg ikke tar helt feil så er 6800gt toppmodellen til nvidia (det er jeg ikke helt sikker på, men jeg anntar det.) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg ville ha valgt 800xt´en. Det bør vell finnes noen tester om dette på forumet. 800xt er jo toppmodellen til ati, og hviss jeg ikke tar helt feil så er 6800gt toppmodellen til nvidia (det er jeg ikke helt sikker på, men jeg anntar det.) 6800 Ultra er vel toppen til nVidia Lenke til kommentar
sixx Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 jeg ville klart gått for x800xt hvis jeg var deg...men jeg vet ikke helt hvor masse penger du vil bruke da... men gt kortet er dyrere enn xt kortet da... selv om xt kortet yter endel bedre... Lenke til kommentar
sidesprang Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 de fleste tester så kommer x800xt PE på topp. derimot er det en del dyrer. ville valgt 6800gt Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 6800 Ultra er vel toppen til nVidia Da lærte jeg noe nytt i daga da For på skolen lærer jeg ikke stort. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Ati kortet du har valgt ut er det raskeste av dem. Lenke til kommentar
kaerfA Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 jeg ville klart gått for x800xt hvis jeg var deg...men jeg vet ikke helt hvor masse penger du vil bruke da... men gt kortet er dyrere enn xt kortet da... selv om xt kortet yter endel bedre... ÆÆØÆØÆØÆØÆØÆ Ikke si sånne ting , ,blir så oppgitt "men gt kortet er dyrere enn xt kortet da... " Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Det eneste negative med xt pe kortet er at det har ubekreftet ankomst neste år. De er nesten umulig å få tak i ser det ut til. Hvis du vil ha et kort å spille med de neste 2 månedene ville jeg valgt GT kortet. Det er i allefall på lager Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Det kraftigste er nok X800XT PE. Høyest klokkefrekvens men Gainward sitt har jo til gjengjeld garanti på klokking. Man kan klokke og klokke og går det fyken går det på garantien. Det er en stor fordel. Skal du klokke, GT, hvis ikke, X800XT PE. Det er bullshit...hvorfor leveres korta med redline overclockers utility i bundelen hvis det bryter garantien Francis Endret 29. november 2004 av paulinfrancis Lenke til kommentar
HKS Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Der ville jeg tatt nVidia kortet av den simple grunnen at Komplett har 100 av dem inne på lager.... ATi kortet er ubekreftet i 2005 (Typisk for X800XT PE (les: Press Edition)) Gainward kortet klokker lett opp til Ultra hastighet, lenger også hvis du ønesker det... Du kan også justere vidtehastigheten med Gainward sitt ExpertTool som følger med kortet. Gainward garanterer Ultra hastighet på kortet sitt (så du bryter ikke garantien hvis du klokker det) flashe BIOS til BIOS'er fra andre kort bør du ikke gjøre... Lenke til kommentar
dmx Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Geforce 6800Ultra! fordi det er "ubekreftet" dato på ATI kortet.. Lenke til kommentar
Kingy Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Raptor' date='30/11/2004 : 01:23'] Der ville jeg tatt nVidia kortet av den simple grunnen at Komplett har 100 av dem inne på lager.... ATi kortet er ubekreftet i 2005 (Typisk for X800XT PE (les: Press Edition)) Gainward kortet klokker lett opp til Ultra hastighet, lenger også hvis du ønesker det... Du kan også justere vidtehastigheten med Gainward sitt ExpertTool som følger med kortet. Gainward garanterer Ultra hastighet på kortet sitt (så du bryter ikke garantien hvis du klokker det) flashe BIOS til BIOS'er fra andre kort bør du ikke gjøre... nei nei nei! nå må ikke du komme med feilinformasjon. det heter : Platinum Edition Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 av de kortene du har valgt deg er x800xt pe det beste kortet. det har høyest klokkefrekvens både på minne og core. men dette kortet er vansklig å få ta i så skal du ha et skjermkort i nærmeste framtid burde du kjøpe enten et x800xt(også vansklig å få tak i) eller 6800gt(lett å få tak i) dette er det billigste x800xt kortet du kan få tak i! http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=145026 her har du også et billig gt kort http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=139399 men hvis du klarer å vente er helt klart x800xt pe! det er jo det raskeste 3d kortet til dags dato! Lenke til kommentar
HKS Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 nå må ikke du komme med feilinformasjon. det heter : Platinum Edition Nei nei... ikke feilinformasjon... Kaller det Press Edition fordi det nesten bare er pressen som har det... (+ pluss noen få entusiaster da) Kunne gjerne klat det Phantom Edition også... :!: Som sagt her. XT PE kortene er litt raskere enn nVidia sine i noen tilfeller, ikke i andre, så det blir smak og behag... Men det hjelper vel ikke hvor raskt kortet er når det ikke kommer før til neste år... 6800GT (6800 Ultra også om du vil) kan du få tak i nå... Tydligvis sliter ATi max med å produsere kort de kan sertifisere til XT PE hastigheter...Ble jo lansert i mai, og er har enda ikke god tilgjenglighet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå