Snillingen Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hei, jeg bare lurte paa om 5 GB er nok lagringsplass paa en MP3 spiller? Har dere noen erfaringer. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Grovt regnet: 1 GB = ca 1000 MB 1 MP3 sang = ca 5 MB da har du ca plass til 1000 sanger på denne. Og det holder til en joggetur Lenke til kommentar
shuttle man... Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 5 GB er nok plass til mye musikk, mer enn de fleste trenger å ha med seg på en gang.. en spiller som du kanskje burde se litt nærmere på hvis du ønsker en spiller med 5GB er creative zen micro (du finner en del tråder om den her på forumet).. synes den ser kul ut jeg Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hei, jeg bare lurte paa om 5 GB er nok lagringsplass paa en MP3 spiller? Det kommer jo helt an på hva slags bruk den du spør har. 5 GB pleier å holde lenge for de fleste det. For meg personlig derimot hadde f.eks. 20 GB blitt vel i underkant. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 5gb ville vært mer enn nok for meg Lenke til kommentar
xadox Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 alt under 100 gb er fol lite for meg!!! jeg skal jo reise jorda rundt (gående) og skal ikke repeate en eneste sang!!! Folkens skjerp dere! 5 gb er MYYYYE 1000 sanger * 3 min = 3000 MIN med musikk!!!! halooo seff er detmer enn nok! Lenke til kommentar
raakken Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Mer enn nok til....? Det har vel mye å si hva en skal bruke den til? Joggeturer tar vel sjelden mer enn 2 timer. Når det gjelder harddisk baserte spillere(som blir mer enn 2 timer), så er vel størrelsen på disken noe som blir besytemt av lommeboka og behov. Jeg gidder ikke kjøpe en disk på 5 Gb, når en kan få en like billig spiller med 30.... Og da slipper man å bytte sanger så ofte Men 5 Gb er mer enn nok..... til å høre på musikk..... lenge!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå