KjellM Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Etter å ha satt meg ned å spilt Commandos 2 ei GOD stund,så satt eg igjen med ein bismak i munnen. Gameplayet er genialt,men det er IKKJE styringa og kamera!! Kvifor kunne de ikkje hatt den enkle styringa fra Behind Enemy lines,der ein kun brukte musa,utenom Shift tasten. Det er jo nesten som å spille Flight Simulator med alle dei tastekommandoene. Kameraet er dårligt. Spesielt inne i hus,så dør ein fordi kameraet ikkje henger med i svingene. Dette blir for dårligt. Syns 1`eren fortsatt er best,alt i alt. Dessuten så går Commandos 2 tregt,men da er kanskje pga liten maskin. (er under oppgradering) Få eit par synspunkter på dette spillet! =) Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Syns det er for høy vanskelighetsgrad på de første bretta. Derfor det aldri har blitt noe særlig med spilling på meg. Ga rett&slett opp. Likte MissionPack'en til en'a best. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Bretta på Commandos er fanken meg ikke vanskelige. Det gjelder bare å kjenne alle mulighetene som finnes i spillet. Veit man f.eks ikke åssen man kikker gjennom nøkkelhølet så kan det bli ganske vanskelig. Spillet er lettere enn 1'ern men ikke så bra som forgjengern.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå