HarryKlein Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) I forbindelse med en eventuell casemod som skal være veldig flat, så lurte jeg på om det går an å koble et AGP kort til et hovedkort uten at det står nedi AGP slotten. Har ikke så lyst til å lodde alle pinsene i en enkelt ledning, er det noen vei utenom? Endret 29. november 2004 av HarryKlein Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 I forbindelse med en eventuell casemod som skal være veldig flat, så lurte jeg på om det går an å koble et AGP kort til et hovedkort uten at det står nedi AGP slotten. Har ikke så lyst til å lodde alle pinsene i en enkelt ledning, er det noen vei utenom? hum..tviler, har aldri hørt om det i alle fall Lenke til kommentar
gastingen Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Reknar med at du då skal ha det so flatt at eit low-profile kort ikkje er nok. Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 http://linitx.com/product_info.php?cPath=1...products_id=430 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Riser cards er det du er på jakt etter. Komplett har en to-slots PCI-utgave, men jeg vet ikke om noen som har en slik med AGP i Norge. Lenke til kommentar
HarryKlein Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Takk for svar, Riser card så genialt ut ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå