Han Far Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Er det noen her some liker disse bandene? Jeg er en stor fan av begge, spesielt Devin Townsend, som også er låtskriver og vokalist i SYL. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Ping: Zyklon. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 ZYKLON! Devin Townsend er knallfett. Skikkelig digg musikk. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 SYL! Yay!! HevyDevy! Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Gøy å se at det faktisk er folk her som liker Dev. Helt fantastisk musikk. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Har vært stor fan i mange år nå Hørte Ocean Machine i 1997-98...så sjekket jeg ut SYL. Var vanskelig å tro at det var samme fyren som sang... Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Mannen har en helt utrolig stemme. Har du sjekket ut noen av de albumene han produserte for Soilwork? Han gjorde noe vokal på Soilworker's Song of the Damned og Black Star Deciever, jeg våger å påstå at forskjellen på de to vokalbitene kan sammenlignes med Oh My Fucking God og "kyrie eleisson"biten av Tiny Tears. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå