troutmaster Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Har Norman antivirus ver5.70 og firewall ver1.42 dette er en nedlastet fil som til sammen utgjør Norman Internet Control. Det ligger i fjern-legg til, men ingenting skjer når jeg trykker. Er det noen smartinger der ute som vet om en problem fri måte å bli kvitt dette DRIT program. Er så forbannet akkurat nå at jeg mangler ord. Men tankene sviver rundt mord. Det er jo bare helt latterlig at det skal være så mye bøl å fjerne dette, jeg skal ha inn Norton så fort som F, bare jeg får fjernet dette. Håper på noen gode og informative svar fra noen skikkelige data "glupinger". Lenke til kommentar
Domino Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Har Norman antivirus ver5.70 og firewall ver1.42 dette er en nedlastet fil som til sammen utgjør Norman Internet Control. Det ligger i fjern-legg til, men ingenting skjer når jeg trykker. Er det noen smartinger der ute som vet om en problem fri måte å bli kvitt dette DRIT program. Er så forbannet akkurat nå at jeg mangler ord. Men tankene sviver rundt mord. Det er jo bare helt latterlig at det skal være så mye bøl å fjerne dette, jeg skal ha inn Norton så fort som F, bare jeg får fjernet dette. Håper på noen gode og informative svar fra noen skikkelige data "glupinger". Hvorfor er det et "DRIT program"? Har du noen problemer kan jeg gjerne kommentere. Om det ikke fungerer å avinstallere fra Add/remove programs kan du kjøre filen c:\norman\nvc\bin\delnvc5.exe istedenfor. Den vanligste årsaken til at ingenting skjer når man prøver å avinstallere fra Add/remove programs er rett og slett at programmet faktisk allerede er avinstallert, men at Windows ikke har klart å fjerne entrien fra add/remove programs. Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Hvorfor er det et "DRIT program"? Har du noen problemer kan jeg gjerne kommentere. Om det ikke fungerer å avinstallere fra Add/remove programs kan du kjøre filen c:\norman\nvc\bin\delnvc5.exe istedenfor. Den vanligste årsaken til at ingenting skjer når man prøver å avinstallere fra Add/remove programs er rett og slett at programmet faktisk allerede er avinstallert, men at Windows ikke har klart å fjerne entrien fra add/remove programs. Vel først og fremst fordi det er lite brukervennlig. Alle de masete og oftest uforståelige meldingene til assistenten. Denne kan slås av, men lite informativt for en vanlig bruker. Når det gjelder filen du snakker om, så fungerte ikke det i det hele tatt. Det som til slutt fungerte var å slette noen vilkårlige filer i BIN mappa, innstalere det hele på nytt, og da virket legg til fjern programmer. 5-6 ganger forsøkte jeg dette før det gikk. I forhold til NIS virker Norman sært. Men takker for forslaget ditt til løsning. Lenke til kommentar
Domino Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hvorfor er det et "DRIT program"? Har du noen problemer kan jeg gjerne kommentere. Om det ikke fungerer å avinstallere fra Add/remove programs kan du kjøre filen c:\norman\nvc\bin\delnvc5.exe istedenfor. Den vanligste årsaken til at ingenting skjer når man prøver å avinstallere fra Add/remove programs er rett og slett at programmet faktisk allerede er avinstallert, men at Windows ikke har klart å fjerne entrien fra add/remove programs. Vel først og fremst fordi det er lite brukervennlig. Alle de masete og oftest uforståelige meldingene til assistenten. Denne kan slås av, men lite informativt for en vanlig bruker. Når det gjelder filen du snakker om, så fungerte ikke det i det hele tatt. Det som til slutt fungerte var å slette noen vilkårlige filer i BIN mappa, innstalere det hele på nytt, og da virket legg til fjern programmer. 5-6 ganger forsøkte jeg dette før det gikk. I forhold til NIS virker Norman sært. Men takker for forslaget ditt til løsning. Meldingene du viser til er meldinger fra brannmuren, og jeg må innrømme at den til tider er lite brukervennlig ja. Det betyr derimot ikke at viruskontrollen også er et "DRIT program" Høres meget rart ut at DelNVC5 ikke skulle fungere. Kan ikke si jeg har sett det før, eller at jeg kan forstå hvordan den ikke kan fungere. Uansett, slike problemer er leie men et resultat av tilfeldigheter. Akkurat som med andre programmer kan man være uheldige, og jeg har vært borti mange flere Norton installasjoner som ikke vil la seg fjerne - til tross for at jeg jobbet som supporter for Norman i nesten tre år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå