Mellet Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hei.. Min pc er utstyrt med 3 nettverkskort.. 2 vanlige og ett tråløst.. Det tråløse får jeg internett inn fra. Og det ene andre er koblet til swithen.. Skal likesom dele det tråløse nettverket over swithen.. Hvordan? Lenke til kommentar
Varj Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 antar at du bruker windows, den har noen trollmenn for dette, Internet Connection Sharing er vel stikkordene. Lenke til kommentar
Mellet Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 antar at du bruker windows, den har noen trollmenn for dette, Internet Connection Sharing er vel stikkordene. Jappz.. Bruker Windows.. Å kan du fordype det litt mere? Hvor gjør jeg dette? Lenke til kommentar
Varj Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 har aldri testet dette i windows selv. Lenke til kommentar
Mellet Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Ingen andre som vet noe om deling av Tråløst Nettverk?? Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 lure akkurat på det samme jeg også, hadde problemer med dette på sist lan og fikk det ikke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå