theck1 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg sier respect til komplett som er så hyggelige og profesjonelle og ikke minst tålmodige ovenfor en drittunge som dette. Godt å se at det fortsatt finnes fornuftige mennesker som deg der ute dj dk Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 og Afseth du har da også noen merkelige påstander fra tid til annen, som overhode ikke har rotfeste i virkeligheten, jfr dine kommentarer i en annen tråd vedr. forsvar av komplett ASA Hvilke påstander er det? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Eneste jeg savner fra Komplett.no er en sjokolade eller noe. derfor jeg har handlet endel fra netshop i det siste. Men jeg kjøpte ny pc for ikke så lenge siden, og noen deler var dyrere på komplett, mens netshop hadde samme vare billigere, mens komplett kanskej hadde dyre varer som komplett hadde billig. Så jeg fikk +- 25kr avhengig av hvilken butikk jeg hadde valgt. Akkurat der gik det til netshop etter all den gode kritikken om sjokoladen. Komplett har bedre design og vareutvalg. Noe feil må man regne med hele tiden. Lenke til kommentar
The one and only Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Komplett.no er da alltid raske , har ikke hatt noe problemer med dem Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Komplett.no er da alltid raske , har ikke hatt noe problemer med dem Akkurat sånne reflekterte innlegg vi trenger. Stå på! Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Renga faktisk med at jeg kom til og få litt pepper for denne posten harhar.gif Det er vel egentlig denne setningen jeg reagerer mest på. Jeg vil tro det er mange som bare leser topicen til denne (og mange andre poster i det siste), og dermed etterhvert styrer unna komplett.no. Det er uheldig, med tanke på hva som egentlig er innholdet i posten. Trodde du virkelig denne posten ville hjelpe deg til å få pakken raskere?, antagelig så ville den ikke det. Det blir for dumt med slike poster, har du noe å utsette på komplett.no, så send dem en mail, ta en snakk med dem, det er ikke nødvendig å lage en slik diskusjon ut av det. (Vi har hatt mange nok allerede ) Komplett.no: Jobber Andreas Skotner hos dere enda? Lenke til kommentar
thoroy Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg synes faktisk diskusjoner som dette blir litt teite. Alle som har handlet i flere butikker en supern på hjørnet, vet at dessverre er det ikke alltid alt går som smurt. Veldig irriterende for oss kunder, men slikt skjer. Man har to typer reaksjonsmønstre i en slik situasjon. Man har de som blir irriterte logger seg på nettet hvis det er en nettbutikk som har vært uheldig, og kaster mest mulig barnslige komentarer og rakker mest mulig ned på butikken i et offentlig forum, Er det en vanlig butikk løper de inn til butikken og skjeller ut den stakkars ekspeditører som står bak disken, og mest sansynlig ikke har noe med saken og gjøre, (dette er selvfølgelig litt satt på spissen, finnes mange grader av denne oppførselen) og jeg lover dere dette fører ikke til bedre service. Eller så kan man ta det med ro, alle blir irriterte men man kan innfinne seg med at slikt skjer, og prøve å ta det med fattning og på en hyggelig måte ta kontakt med firmaet og prøve å løse problemet, noe som ikke alltid tar 1 dag. For hvis det først er gjort en feil, kan det fort ta skje flere, når men havner utenfor ett innarbeidet system (Min erfaring). Har jobben noen år i Butikk, og jeg vet at sånt skjer fra tid til annen, men det mye lettere å gi litt kompangsasjon til en kunde som tar det med fatining, en en som kommer og skjeller deg ut. Inrømmer gjerne at jeg ikke synes det er noe morro når det skjer med meg, men jeg går da ikke i fra konseptene. Og så til slutt. Bestilte i går noe så enklelt som en USB pen drive i fra komplett i går, sånn i 1530 tiden. Betalte med VISA og ba om brevpost uten sporing. Kl 1230 i dag kom postmann Patt, og der var det sannelig en pakke i fra Komplett gitt. Og regner med at dette faktisk er regelen, med da desverre et par unntak hos alle nettbutikkene. Julehilsen i fra meg.. :-) Lenke til kommentar
sigen Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg er bare 15, og synes komplett.no har gjort en god jobb jeg! Keep up the good work! Hilsen ikke-bortskjemt-tålmodig tennåring. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jammen prøv å være reflektert da. Det hjelper egentlig fint lite at noen sier at etter deres erfaringer går alt fint, når trådstarter har opplevd noe helt annet. Si i alle fall hvorfor du opplevde Komplett som en god webshop. Og hva har alder med dette å gjøre..? Lenke til kommentar
bholmsen Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Bestilte noen kabler på komplett her på sen tirsdag og fikk hentelappen på torsdag. Så jeg er fornøyd med Komplett!! God helg!! Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jammen prøv å være reflektert da. Det hjelper egentlig fint lite at noen sier at etter deres erfaringer går alt fint, når trådstarter har opplevd noe helt annet. Si i alle fall hvorfor du opplevde Komplett som en god webshop. Og hva har alder med dette å gjøre..? Alt har vel gått fint med trådstarter også (?) Han har vel fortsatt til gode å svare i tråden. Det saken dreier seg om, er at han må vente heleen ekstra dag Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Var egentlig ment på mer generell basis. Om jeg skulle kjøpe en datamaskin, og alle kom med slike erfaringer, hadde beslutningen min om hvilken webshop jeg skulle velge i alle fall ikke vært på grunnlag av slike ensidige utspill. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 De har mye å gjøre vettu Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Når det gjelder selve saken din, så er vi tydeligvis uenige og har naturligvis aldri løyet for deg (hvorfor skulle vi det?). Vi er imidlertid fremdeles interessert i å få deg fornøyd, så vi oppfordrer nok en gang til å ta kontakt med oss for å finne en løsning. Utrolig snilt av komplett! Spesielt når du tenker på at nostos har vært mindre hyggelig med komplett her på forumet. Meget bra av komplett. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 og Afseth du har da også noen merkelige påstander fra tid til annen, som overhode ikke har rotfeste i virkeligheten, jfr dine kommentarer i en annen tråd vedr. forsvar av komplett ASA Hvilke påstander er det? Neivel... tydelig at det ikke var grunnlag for påstandene hans. Tenkte meg det... Lenke til kommentar
vette Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Er ikke buddy sin konto stengt da? her Lenke til kommentar
Deadnisse Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Ordre plassert: 2008-03-07T19:04 . Nå er det 2008-04-15, og fremdeles har de ikke levert PCen jeg har kjøpt... ca 1 og en halv månde. De er ufattlig treig... Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) (Threads). Hvorfor dra fram en såpass gammel tråd? Endret 15. april 2008 av Smirnoff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg