Gå til innhold

Fy og usj Komplett er trege


Anbefalte innlegg

Bestilte endel varer fra de på fredag på "dagen" men er de sendt ennda? NEI :ohmy:

 

Ringte og hørte med de idag, først begynte han og skylde på at de ikke var på lager så brått ser han at de er på lager, da skylder kan på at de har mye og gjøre :thumbdown:

 

Yea Sure :mad:

 

(Komplett trege) :no:

 

Back to psdata/netshop :w00t:

 

:blink::blink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
forventer du at komplett skal stå på pinne for deg i løpet av helgen å pakke sakene til deg?

Komplett som er norges største databutikk på nettet, har vel sansynligvis j***vlig mye å gjøre..

ungdommen nå til dags.. forventer at alle skal stå på pinne for dem.. :thumbdown:

Da andre sender samme dag/dagenderpå så ja :roll:

 

Men men er vel kansje litt bortsjemt.

Renga faktisk med at jeg kom til og få litt pepper for denne posten :tease:

Lenke til kommentar

at netshop har en garanti på at pakken sendes samme dag så lenge bestillingen er inne før kl 15 er bra det... men komplett har ikke den..

I tillegg er ikke netshop/psdata på langt nær så stor som komplett, og har dermed ikke like mye å gjøre..

 

bortskjemt ja.. fatter egentlig ikke hva du klager over..

Lenke til kommentar
Det renner noe ut av nesa di.Det er grønt og seigt.

Fy og usj så kvalmt.Jeg kan nesten bli fristet til og kalle deg for en snørrunge,men skal ikke gjøre det.  :!:

 

Tror du burde holde deg langt unna pcbygg o.l. med den tålmodigheten

du har. :dremel:

 

God Jul!

  :xmas:

:!:

komplett er treige til tider.vis dem har så mye å gjøre nå i disse tider,kan dem jo bare ansette et par til på lagret.ett firma som har litt respekt for seg selv gjør det.og en ting til. dem er veldig flinke til å lyve

alt jeg sier om komplett må tas med en klype salt.(men det er min menig)

Endret av nosto
Lenke til kommentar
alt jeg sier om komplett må tas med en klype salt.(men det er min menig)

Høres bra ut.

her er det nok av komplett lovers

og det hjelper lite å si at dem er så STORE.da må jo dem ansette flere folk.men som dere sier så er dem store.og hva gjør store firmaer.jo driter i kundene sine.

kom med peppern.

Endret av nosto
Lenke til kommentar

:!:

komplett er treige til tider.vis dem har så mye å gjøre nå i disse tider,kan dem jo bare ansette et par til på lagret.ett firma som har litt respekt for seg selv gjør det.og en ting til. dem er veldig flinke til å lyve

alt jeg sier om komplett må tas med en klype salt.(men det er min menig)

Ja det var kjeeempelurt.Hvorfor ikke begynne med nattskift slik at gutten med

maurbeina,kan få delene sine før han går til skolen.

:dremel:

Lenke til kommentar

:!:

komplett er treige til tider.vis dem har så mye å gjøre nå i disse tider,kan dem jo bare ansette et par til på lagret.ett firma som har litt respekt for seg selv gjør det.og en ting til. dem er veldig flinke til å lyve

alt jeg sier om komplett må tas med en klype salt.(men det er min menig)

Ja det var kjeeempelurt.Hvorfor ikke begynne med nattskift slik at gutten med

maurbeina,kan få delene sine før han går til skolen.

:dremel:

nei men er du litt glup,så bestiller du da fra netshop som alttid sender samme dag og har like priser og samme lager varer.(nesten).men dere kan jo nøye dere med sein levering og dårlig kundebehandling.

Endret av nosto
Lenke til kommentar

Heisan, hyggelig å se at engasjementet er i orden ;)

 

For å slippe at dere skal måtte bruke for mye tid på denne diskusjonen, så kan vi forsøke oss på en oppklaring:

 

De fleste (alle ?) nettbutikker forsøker å sende varer så raskt som overhodet mulig. Det fører nemlig til fornøyde kunder og mer omsetning. Så langt er det sikkert forståelig. Vi sender stort sett de fleste varene samme dag som de er bestilt, men dette er litt avhengig av hva klokken er ved bestilling og hvor mye det er å gjøre. Derfor skriver vi i nettbutikken at lagervarer sendes senest neste arbeidsdag, selv om de fleste varer som sagt sendes samme dag.

 

Når det er mye å gjøre, må vi naturligvis få inn flere folk eller jobbe overtid. En sjelden gang kan det hende at vi gjør feil, men vi forsøker å unngå det så langt det er mulig :)

 

Om nettbutikken er stor eller liten, skal som noen sier ikke spille noen rolle: Varene skal leveres til tiden uansett.

 

Nosto: Vi dritter (?) ikke i kundene våre ;) Lageret jobber for tiden fra ca 05:00 til ca 24:00 alle arbeidsdager, samt lørdag og søndag i tillegg. Som vi har sagt til deg en haug med ganger på forum/PM osv: Vi forstår ikke helt hvorfor du "alltid" skal spre en haug med eder og galle når vi beviselig har spurt deg om vi vær-så-snill kan forsøke å ordne opp i det du eventuelt har problemer med. Det blir veldig vanskelig å ta deg 100% seriøst når du ikke ønsker at vi skal ordne opp i noe og du ikke vil fortelle hva det er !?!

Lenke til kommentar
Heisan, hyggelig å se at engasjementet er i orden ;)

 

For å slippe at dere skal måtte bruke for mye tid på denne diskusjonen, så kan vi forsøke oss på en oppklaring:

 

De fleste (alle ?) nettbutikker forsøker å sende varer så raskt som overhodet mulig. Det fører nemlig til fornøyde kunder og mer omsetning. Så langt er det sikkert forståelig. Vi sender stort sett de fleste varene samme dag som de er bestilt, men dette er litt avhengig av hva klokken er ved bestilling og hvor mye det er å gjøre. Derfor skriver vi i nettbutikken at lagervarer sendes senest neste arbeidsdag, selv om de fleste varer som sagt sendes samme dag.

 

Når det er mye å gjøre, må vi naturligvis få inn flere folk eller jobbe overtid. En sjelden gang kan det hende at vi gjør feil, men vi forsøker å unngå det så langt det er mulig :)

 

Om nettbutikken er stor eller liten, skal som noen sier ikke spille noen rolle: Varene skal leveres til tiden uansett.

 

Nosto: Vi dritter (?) ikke i kundene våre  ;)  Lageret jobber for tiden fra ca 05:00 til ca 24:00 alle arbeidsdager, samt lørdag og søndag i tillegg. Som vi har sagt til deg en haug med ganger på forum/PM osv:

Vi forstår ikke helt hvorfor du "alltid" skal spre en haug med eder og galle når vi beviselig har spurt deg om vi vær-så-snill kan forsøke å ordne opp i det du eventuelt har problemer med. Det blir veldig vanskelig å ta deg 100% seriøst når du ikke ønsker at vi skal ordne opp i noe og du ikke vil fortelle hva det er !?!

 

 

 

 

nei jeg sier jo det jo.ta alt jeg sier om komplett.no med en klype salt.

og hva har jeg sagt til å fikse opp i dette.jo jeg skal aldri handle fra dere igjen.

kan gått si hva det er jeg. dere lyve så det tyter ut av øra deres.når du prater med fem personer som jobber i komplett og får fem forskjelige forklaringer.da er det jo noe som skurrer.og det var et stk pci-ex x800xt kort som jeg fikk ordrebekreftelse på og leveringdato på.et kort dem klarte å rotebort.og sletting av et stk skjermkort(samme korte).og det dem klarer er å slett det jeg fikk til riktig tid.cpu.ram.hk.men ikke skjermkorte.ikke nok med det, dem krevde meg for å ikke hente det på posten.men dem sletta den etter vært.det var da bra det da.

hadde dem bare sagt sannheten med en gang så hadde dette ikke vært noe sak for meg.men bare en masse bortforklaringer.mistenker at det var en på komplett som hadde veldig lyst på det korte.det var et av de fem første korta som kom til norge.

ps masse skrive feil.

Endret av nosto
Lenke til kommentar
Heisan, hyggelig å se at engasjementet er i orden ;)

 

For å slippe at dere skal måtte bruke for mye tid på denne diskusjonen, så kan vi forsøke oss på en oppklaring:

 

De fleste (alle ?) nettbutikker forsøker å sende varer så raskt som overhodet mulig. Det fører nemlig til fornøyde kunder og mer omsetning. Så langt er det sikkert forståelig. Vi sender stort sett de fleste varene samme dag som de er bestilt, men dette er litt avhengig av hva klokken er ved bestilling og hvor mye det er å gjøre. Derfor skriver vi i nettbutikken at lagervarer sendes senest neste arbeidsdag, selv om de fleste varer som sagt sendes samme dag.

 

Når det er mye å gjøre, må vi naturligvis få inn flere folk eller jobbe overtid. En sjelden gang kan det hende at vi gjør feil, men vi forsøker å unngå det så langt det er mulig :)

 

Om nettbutikken er stor eller liten, skal som noen sier ikke spille noen rolle: Varene skal leveres til tiden uansett.

 

Nosto: Vi dritter (?) ikke i kundene våre  ;)  Lageret jobber for tiden fra ca 05:00 til ca 24:00 alle arbeidsdager, samt lørdag og søndag i tillegg. Som vi har sagt til deg en haug med ganger på forum/PM osv: Vi forstår ikke helt hvorfor du "alltid" skal spre en haug med eder og galle når vi beviselig har spurt deg om vi vær-så-snill kan forsøke å ordne opp i det du eventuelt har problemer med. Det blir veldig vanskelig å ta deg 100% seriøst når du ikke ønsker at vi skal ordne opp i noe og du ikke vil fortelle hva det er !?!

har du ikke noe bedre å komme med en mobbing av skrive feil.så har du/dere et problem.

 

Nosto: Vi dritter (?) ikke i kundene våre ;)

Endret av nosto
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...