stian123 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Heisann Skal lage særoppgave om USA nå, og leiter etter litt tøffe fakta samt litt tips til hva jeg BURDE ha med. Så om noen har noen sanne atige fakta om USA, hadde det vært kult om dere kunne posta di her.... Eller tips til hva som er et must... TAKKER FOR SVAR Lenke til kommentar
kag Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg ville sett litt nærmere på denne siden. Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hadde valget i USA blitt gjennomført med FN observatører, ville det vært ugyldig slik det foregår idag. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Spar oss for alt slags politisk vissvas her da hvertfall Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 ta med noe om 9/11 da.. er kjempeviktig synes nå jeg Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 hva? blei posten min fjerna?? Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hadde valget i USA blitt gjennomført med FN observatører, ville det vært ugyldig slik det foregår idag. Bytt ut FN med internasjonale, og USA med Florida 2000, så er du inne på noe. Fakta? -Amerikanere konsumerer mest sukkerholdige leskedrikk per person i verden. Irland er nummer 2, og Norge nummer 3. -I USA kan du trygt feilstave enkelte ord: colour, humour, organise... -Over lang tid var Coca-Cola regnet som en drikk for hvite, mens de svarte fortrakk Pepsi. -Lyden fra et amerikansk bilhorn er tonen F. -Alle amerikanske presidenter har brukt briller, men ikke alle har vært like villige til å vise dem offentlig. -Walt Disney var redd for mus. -Hver 4. amerikaner har vært på TV. Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Marijuana was not illegal in the United States until October 1, 1937, when Congress passed the "Marijuana Tax Act". Total debate time on the House of Representatives floor concerning this issue: 90 seconds. This act did not actually ban the substance - it simply said that one could not sell marijuana without a license. Of course, Congress refused to issue any licenses. Congress finally banned marijuana outright in 1970. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 du kan jo ringe den amerikanske ambasaden for å få tilsendt info.. det gjorde jeg da jeg hadde en lignende oppgave og jeg fikk tilsendt en hel mengde med info i posten..... Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Den amerikanske revulusjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå