MacManus Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Jeg har lyst på 6800GT men vet ikke helt hvilket merke. Og det er ikke nødvendig at noen av dere kommer med "men hva med x800pro/xt". For nå skal det ihvertfall være 6800GT. Når jeg tenker på hvilket merke som er beste er det først og framst kjøler og bundel. GT kortene er jo utstyrt med samme brikke så det spiller ingen rolle. Hørt at MSI har god kjøler, stemmer det? At det er stort spiller ingen rolle, kan fint ofre en PCI slot. Støy er ikke førsteprioritert men alltid en pluss. Kom gjerne med spesifike detaljer om kortene. På forhånd takk. Edit: skal være AGP port. Mvh MacManus Endret 29. november 2004 av MacManus Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Glemte å lese om det var GT eller Ultra du skulle ha. Endret 29. november 2004 av Ozelot Lenke til kommentar
hds Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Ukens tilbud MPX.Husk å handle før midnatt, tror de endrer tilbudet imorgen. Men jeg aner ikke hvor godt dette er i forhold til andre, bare at det er en del billigere. Bra tilbud, men ville heller gått for POV GeForce 6800GT LINK Info og tester kan du finne her: LINK Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Ukens tilbud MPX.Husk å handle før midnatt, tror de endrer tilbudet imorgen. Men jeg aner ikke hvor godt dette er i forhold til andre, bare at det er en del billigere. Dette er jo da et Ultra kort som er unødvendig. Vil ha GT kort. Prisen er ikke det viktigste, jeg vil bare vite hvilket som er best. Først og framst med tanke på kjøleribbe og bundle. Endret 29. november 2004 av MacManus Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Er super fornøyd med mitt Gainward 6800GT som jeg kjører 397/1200 stabilt og tempen ligger på maks 65grader når jeg har satt viften til å gå på 65% av maks. Men budelen til Gainward er ikke å skryte over. Du får med driver cd pluss WinDVD og et annet program. Kan telle negativt at det tar opp to kortplasser. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Er super fornøyd med mitt Gainward 6800GT som jeg kjører 397/1200 stabilt og tempen ligger på maks 65grader når jeg har satt viften til å gå på 65% av maks. Men budelen til Gainward er ikke å skryte over. Du får med driver cd pluss WinDVD og et annet program. Kan telle negativt at det tar opp to kortplasser. Hvilket GT kort har du? Golden sample eller vanlig? og ang. ekstra slot, ingen problem! Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Er super fornøyd med mitt Gainward 6800GT som jeg kjører 397/1200 stabilt og tempen ligger på maks 65grader når jeg har satt viften til å gå på 65% av maks. Men budelen til Gainward er ikke å skryte over. Du får med driver cd pluss WinDVD og et annet program. Kan telle negativt at det tar opp to kortplasser. Hvilket GT kort har du? Golden sample eller vanlig? og ang. ekstra slot, ingen problem! Vanlige til Gainward EDIT: Får rundt 5500 i 3dmark05 Endret 29. november 2004 av svalbard Lenke til kommentar
frozen_cpu Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Det er omtrent det samme uansett hvilket merke du velger. Det som er foskjellig fra merke til merke er hva som er i bundelen... Det er forresten et godt tilbud på på Asus GF 6800 GT på databutikeen.com nå Link EDIT: Skriveleif Endret 29. november 2004 av frozen_cpu Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Det er forresten et godt tilbud på på Asus GF 6800 GT på databutikeen.com nå Link Vet ikke hvor godt tilbud det er akkurat i dag nå du kan få et GT kort med 256MB GDDR3 minne til under 400 mer Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Vet ikke hvor godt tilbud det er akkurat i dag nå du kan få et GT kort med 256MB GDDR3 minne til under 400 mer enig! da er det bedre å spare litt, så kjøpe et fullverdig kort med 256mb gddr3 ram! Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Vet ikke hvor godt tilbud det er akkurat i dag nå du kan få et GT kort med 256MB GDDR3 minne til under 400 mer enig! da er det bedre å spare litt, så kjøpe et fullverdig kort med 256mb gddr3 ram! Jeg skal lett ha et "skikkelig" GT kort. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 hva med dette? albatron pleier å ha bra kjøler som dekker alt som trenger å kjøles! koster ca 3300,- http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=35379 jeg vil påstå at det er et bra kjøp! skulle gjærne hatt det kortet selv! kanke klaga på detta: Albatron GeForce 6800GT 256MB Skjermkort Grapics Engine: GeForce 6800GT Pipelines: 16 graphic pipelines Memory Size: 256MB DDR III Memory Bus: 256bit Engine Clock: 350MHz RAMDAC: 400MHz Max. Resolution: 2048x1536@85Hz Bus Standard: AGP 8X / 4X VGA Output: Yes TV-out: Yes DVI: Yes WINDVD: Yes programmvaren som kom med var sturslig da men så lenge kortet er bra, er allting godt Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Funker det, men tror MSI er bedre. Vil helst kjøpe det på komplett men kan jo alltids kjøpe et annet sted. Men henger litt på MSI kortet jeg. Det er samme pris (sånn ca) og ellers ca like bra. Lenke til kommentar
muroc Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 jeg ville godt for et albatron har testa både 5700 ultra og 5950 ultra og 6800 gt fra dem. er kjempefornøyd + vifta støyer ikke så mye + albatron er kjent for og ha bra vifter + overklokk vennlige - bundle`n er ikke til og skryte - tar 2 pci plasser eller`s ville jeg gått for gainward *liker ikke msi*værtfall de korta jeg har testa nytter knapt og overklokke men du får avgjøre bare gir min egenskap om de korta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå