Gå til innhold

Bestille Ringenes Herre fra play

Anbefalte innlegg

£39.32 er 455 NOK, men du vel legge på moms, frakt og postens gebyr. Blir rundt 650 meiner eg.

*peke på*

Da ender du opp med ca NOK650 totalt, inkludert frakt og norske gebyrer.

....

R1-titler med engelsk tekst pleier som oftest være tekstet for HH, men de fleste R2UK-titlene jeg har i samlingen har vanlig tekst, altså ikke HH-tekster. Den kommer ikke før 10.12, så man kan jo alltids vente og se om det ikke dukker opp en omtale først. Evt. finne en omtale av en av de andre R2UK Ext. Ed. og se hvordan tekstene er på den. Det er jo tross alt en samlepakke, jeg tviler på at de har gjort noen forandringer på selve dvdene.

Edit: Eller spørre på DVDArkivet.no, det er sikkert noen der som har R2UK-utgaven.

Endret av LarsC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det han mener er nok at det ikke er mva på bøker, og det stemmer (enn så lenge).

Amazon skriver utenpå hva den inneholder (Books £XX, Digital Media eller DVD £XX, osv), så sannsynligheten for at den skal gå gjennom uten å stoppes er minimal.

Men det er alltids en mulighet for at den som behandler bare leser dvd og totoal-verdi, og at du får masse hassle med å få tilbake mva'en for boka.

Etter å ha sjekket raskt rundt på anmeldelser av de to første Extended-versjonene i UK ser det ut som det kun er 'Subtitles for the Hearing Impaired', det er i hvert fall det som blir nevnt.

Lenke til kommentar
Og nå var den bestilt...

Blir nok en fin etterjulspresang det ja... :yes: Når kommer jeg sansynligvis til å få pakken?

beløpet kom på 39,32$ Noen som eksakt kan si meg hvor mye i kr og øre Visa kortet mitt vil bli belastet med? (husker ingen slike "kr - $" adressser)

Kvifor skulle du ikkje få den før jul? Amazon sender raskt.

Lenke til kommentar
Kvifor skulle du ikkje få den før jul? Amazon sender raskt.

Boksen med alle Extended-utgavene slippes jo ikke før 10. desember, og i tillegg er ikke desember den tida da hverken post eller fortolling går raskest; Avsindig mye å gjøre begge steder, noe som sikkert gir forsinkelser (i tillegg er det vel like før det begynner å bli problemer med forkjølelse og influensa rundt omkring).

Lenke til kommentar
Eg har fått tilsendt ein CD frå amazon, og det tok ikkje mange dagane. 14 dager må vel være mulig?

Siste to ukene før jul tror jeg ikke man skal regne med at pakker sendt på vanlig måte tar under en uke fra England til Norge (ville ikke bli overrasket om det engelske postverket brukker minst så lan gtid på å få ting ut av landet), snarere rundt to.

Og toll/mva-behandling tar i beste fall en uke, snarere to eller tre rett før jul.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...