Gå til innhold

Bestille Ringenes Herre fra play

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som andre har skrevet, de deler ikke opp et box set, og de skriver heller ikke gift (uansett hadde det ikke hjulpet; I toll-sammenheng er en gave noe som er sendt fra en privatperson, ikke med firma-avsender).

Det som kommer ekstra:

24%mva + forenklet fortollingsgebyr på kr70 til Posten.

Uansett, det er en del billigere hos Amazon.co.uk:

£39.32 inklusive frakt (etter at de har trukket fra VAT/engelsk mva, og lagt til frakt).

Da ender du opp med ca NOK650 totalt, inkludert frakt og norske gebyrer.

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg skal går for billig engelsk utgave eller få tak i dyrere(?) norsk utgave :hmm:

Er det mer enn 100 kr dyrere for norsk, så går jeg nok for amazon pakken.

For meg er det egentlig det samme, men tenker på andre i familien ;)

Altså den billigste pakken (da uten norsk tekst) fra nett er

Og den billigste med norsk tekst erAmazon (?)

Lenke til kommentar

Og nå var den bestilt...

Blir nok en fin etterjulspresang det ja... :yes: Når kommer jeg sansynligvis til å få pakken?

beløpet kom på 39,32$ Noen som eksakt kan si meg hvor mye i kr og øre Visa kortet mitt vil bli belastet med? (husker ingen slike "kr - $" adressser)

Lenke til kommentar
Og nå var den bestilt...

Blir nok en fin etterjulspresang det ja... :yes: Når kommer jeg sansynligvis til å få pakken?

beløpet kom på 39,32$ Noen som eksakt kan si meg hvor mye i kr og øre Visa kortet mitt vil bli belastet med? (husker ingen slike "kr - $" adressser)

Vel, dagens kurs gir1£= 11,55, men siden pundet faller mot krona (gir etterslep i justeringa, dvs høyere verdi på pundet mot NOK), og de vel skal ha 1% i påslag ville jeg gjette på rundt 470, kanskje litt over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...