ggp Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg driver med å lager en login til php osv ... Jeg syntes selv jeg har oppnådd det jeg ville, men jeg fikk et lite problem. Se her: <?php $username = "db"; $password = "db"; if ($_POST['textfield2'] == "$username" && $_POST['textfield1'] == "$password") { header("Location: success.php"); exit; } else { header("Location: fail.php"); } ?> Når jeg går innpå siden blir jeg redirectet til fail.php med en gang... Jeg vil at den skal bli redirectet viss jeg skriver feil passord, men som sagt, den redirecter med en gang jeg går innpå login.php - Noen som har peiling eller vil hjelpe meg ? Takker for svar Lenke til kommentar
???????? Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Du har jo ikke noe skjema på den side, hvor får PHP variablene $_POST['textfield1'] og $_POST['textfield2']? Lenke til kommentar
ggp Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 huh Hviss du mener textfield/textfield2, så er de 2 textfield's rett og slett ... Tok du ann ? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 og hvor skal php få dem fra? Lenke til kommentar
???????? Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Det går en veldig lik trå som denne må i dette forumet: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=335072 Lenke til kommentar
Stian_ Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Vet ikke helt om jeg har rett, men en header burde være i toppen, vil du den skal løpe igjennom innholdet kan du sette en exit; i bunnen Lenke til kommentar
???????? Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Nope... det har ingen ting å si... det er kun et problem dersom det er output av tekst. Det mangler et skjema som sender de verdiene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå