rlz Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hva synes forumfolket om Scrubs? Personlig mener jeg det er en av de mest geniale seriene noensinne skapt. Skuespillerne passer perfekt til rollene, som forøvring er sinnsvakt morsomme, og skaper en helt spesiell stemning. Det finnes ikke en eneste kjedelig episode av Scrubs, og jeg har sett sesong 1, 2, 3 og det som hittil har blitt sendt av sesong 4. JD, det femitrollet, er så bra en karakter at jeg kan ikke annet enn å dra på smilebåndet hver gang jeg ser han, og sammen med Turk er de en supervittig duo. Lenke til kommentar
whom Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Og kommentarene til Dr. Cox Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Synes det er ganske morsomt jeg og. Synd det ikke går på tv3 mer. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Dr. Cox er jo helten. "People aren't chocolates. They're bastards. They're bastard covered bastards with a bastard filling." Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Scrubs er sykt. det er en grunn til at de kaller det "helt sykt" på norsk. Morsomt er det, men noen ganger blir det bare teit. Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Dr. Cox er jo helten. "People aren't chocolates. They're bastards. They're bastard covered bastards with a bastard filling." :!: Genial Serie! Lenke til kommentar
Endre Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Digger Scrubs. Cox er den råeste. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Scrubs er HERLIG! Begynt å bli litt tynt på slutten nå, men det er alltid et par episoder som bare er helt konge Endret 30. november 2004 av Blib Lenke til kommentar
highlander Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) "Hey noobie" "Hey Jessica" "Hey Sissygirl" Endret 30. november 2004 av highlander- Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 En av få serier på tv jeg synes er virkelig bra. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Hey Melinda! "I believe that is the sound of your pasient vomiting, although you might have trouble hearing it over the much higher sound of me being right yet again." "Yeah, it's me, Coxoroni, about that rum'n'coke issue - couldn't be more confused!" Perry er kongen. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hva er Scrubs? En TV-serie. Heter "Helt sykt" på norsk og går på ZTV. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Ser på det så ofte jeg kan. Før de begynte å sende den nye serien på TV3 sendte de jo Scrubs rundt klokka 00:00. Så på det hver kveld. Mye pent å se på der (snakker om Elliot og Carla), samtidig som det er god humor. Har faktisk heller ikke vært borti en dårlig episode, og jeg har sett en god del episoder av det. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Dette har faktisk blitt en av mine absolutte favorittserier. Utrolig morsomt men den har også en evne til å kunne røre litt mer alvorlige tema uten at det blir patetisk. Dr. Cox er helt klart mitt forbilde. Spesielt en episode er helt fantastisk syns jeg med tanke på de litt mer alvorlige temaene i livet men jeg kan ikke gå noe inn på det av frykt for å spoile for de som ikke har sett den.. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 scrubs er en av de få seriene jeg følger med på Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Fantastisk serie. Må se Garden State, nå. "AIR-FIVE!" Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Cox er helten min. <3 Elliot Lenke til kommentar
rlz Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Elliot switched to fronties. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Rett og slett genialt. Litt mer "voksen" humør. Og det er virkelig ett friskt pust og sleppe å høre publikum klappe under showet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå