Gå til innhold

hvilket merke av 6800gt er best?

Katana-Bob

Anbefalte innlegg

Skal selv bygge pc snart og lurer på det samme spørsmålet.

Finnes det noen test som viser hvor stor forskjell det er på disse kortene:link?

Har ikke så altfor stort budsjett, og mitt klare valg ville da være det billigste, av den grunn at det er billigst! Hvis dette kortet derimot ikke er noe særlig ville jeg heller vurdere et annet.

Det billigste har til og med SLI støtte og en støysvak vifte står det her!

Er dette for godt til å være sant?

Det er bra ja, men ikke for bra til å være sant :)

Stemmer det ja, like spesifikasjoner som mange dyrere GT kort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når vi først er inne på "AGP sporet", så ville jeg bare nevne at Mpx.no har et supert tilbud på et geforce 6800gt denne uken. Det er riktignok AGP da, men et bra tilbud er det likevel!

Club3D GeForce 6800 GT 256MB Skjermkort  Ukens tilbud på mpx.no til 2995,-

Jeg får dette ikveld ,burde jeg byttet det i det 6800GT... jeg vet jo att det er en selvfølge, men det er jo 600kr+++

Lenke til kommentar
Når vi først er inne på "AGP sporet", så ville jeg bare nevne at Mpx.no har et supert tilbud på et geforce 6800gt denne uken. Det er riktignok AGP da, men et bra tilbud er det likevel!

Club3D GeForce 6800 GT 256MB Skjermkort  Ukens tilbud på mpx.no til 2995,-

Jeg får dette ikveld ,burde jeg byttet det i det 6800GT... jeg vet jo att det er en selvfølge, men det er jo 600kr+++

Tror det er vert pengene og bytte om du spørr meg :)

Så langt eg veit er GT kortet klokket litt høgre og ikke minst det har 16 PixelPipelines hvor ikke GT kortet har 12.

Alt i alt skal vel det normalt bety at GT versjonen av kortet er en god del bedre en et "vanlig" Geforce 6800 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...