Gå til innhold

samsung e330,e700 og motorola v600

telluz

Anbefalte innlegg

Hallo.. skal vel ha ny mobil ut i nyåret.. så har jeg sett på testen av motorola v600. den virka som en utrolig kul mobil!!! :thumbup: Så likte jg den på designet også :dribble::dribble:

Lurte på om noen kunne fortelle litt om hvordan de er fornøyde med telefonen???

Hvor kan man få tak i denne med abenoment??

Samsung e700 eller e330 er også aktuelle.. noen som har noe om disse, hva er forskjellen på e700 og e330 egentlig??

Endret av telluz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

okey...sett litt på nettet nå..og synes e330 ser utrolig fin ut!!! noen som har noen erfaringer med den?

Hva er forskjellen på den og e700... har bare sett at det virker som om det er flere ting på e330.. e700 er jo dyrere, så syntes dette er litt rart... noen som vet noe om dette?

Lenke til kommentar

Kjøpte E330 i går. Til nå har jeg følgende å si:

Pluss:

- Design

- Skjerm (ikke TFT), men bra nok

- Endelig nedtellingstidtaker, stoppeklokke, snoozefunksjon for vekkerklokke og innebygget handsfreehøyttaler. Dessuten kan man nå selv velge ukedager for vekking.

-Bra med minne

- Kamerafunksjoner

- Innebygget antenne

- Leveres med en kombinert bæresnor/handsfree

Minus:

- Skjermen blir for blass, dersom man ikke stiller kontrasten lavt (mørkt).

- Kalenderen har ikke gjentakelsesfunksjon

- Den ytre kameraknappen er lett å komme i skade for å trykke på, og da går kameraet, og bruker strøm.

- Ikke IR

- Få og lite spennende fargetema. Akkurat som Nokia (men man kan finne flere for Nokia på nettet nå). På de fleste temaene er teksten over softtastene med dårlig kontrast og dermed lesbarhet, f.eks hvit tekst på lyseblå bunn.

- Flere forkomster av dårlig oversettelse med norske menyer. Jeg bruker derfor heller svensk, og med norsk ordbok.

- Man kan ikke velge bort nedlasting av bilder i wap-leseren. Leseren finnes bl.a også i Siemens-telefoner, men der har den flere funksjoner.

- Den har ikke OK-knapp slik som LG. I stedet har den den sedvanlige i-knappen for å komme på wap.

Ellers er det en helt grei telefon, som teknisk sett ikke skiller seg mye ut fra de fleste konkurrentene.

Den kan bruke den kabelen jeg kjøpte til X600 i sin tid, og som også er kompatibel med X100, E700 og E100.

Er til nå godt fornøyd med E330.

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...