DuTTZi Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Vurdere å kjøpe Raven Shield (og kanskje Athena Sword), hovedsaklig til spilling over internett. Er det mange som spiller dette? Slik at det er lett å finne servere med gametypes man liker osv...? Hvordan er Athena Sword, er det like populært eller er det ikke verdt pengene? Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg hadde iallefall kjøpt spillet siden SP er bra og det er endel replay value på det mht terrorist hunt og er veldig morsomt og bra på COOP også. Online er jeg ikke sikker, spilte det på Clanbase med klanen i fjor men ikke nå lenger. Spillet er vel heller ikke så dyrt nå, for mye for pengene iallefall etter min mening. Athena Sword har jeg ikke prøvd, men erfaringene fra Rouge Spear tilsier at add-ons i denne serien ikke er så populære som orginalen...er ikke sikker i dette tilfellet da. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Athena Sword har jeg ikke prøvd, men erfaringene fra Rouge Spear tilsier at add-ons i denne serien ikke er så populære som orginalen...er ikke sikker i dette tilfellet da. UO til Rogue Spear var iallefall like (om ikke enda mer, utifra antall spillere på MSN Gaming Zone!) populær som originale RS. COE og Black Thorn derimot var alt annet enn populære. Kjøp gold edition (eller hva den nå heter...) av Raven Shield, der følger Athena Sword med! (Jeg synes Athena Sword er en bra addon) Er fortsatt mange som spiller online, jeg derimot har omtrent gitt meg... men jeg er inne og kosespiller litt innimellom da... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Raven Shield er utrolig morsomt i coop. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Konge spill, anbefaler det på det sterkeste. Som sagt har det enorm replay value. Coop er utrolig bra også. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Konge spill :!: Endret 30. november 2004 av *Dragon* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå