_Ferrari_ Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Har et problem med å få slettet "useriøse" mailer i Opera. Det kommer en bekreftelsesboks, jeg trykker OK, og ingenting skjer! Irriterende, for når jeg går inn med IE da får jeg sletta mailene uten problem. Lenke til kommentar
akh Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Velkjent problem. Microsoft har gjort det igjen. Se her Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Ok takk takk! Hører på det siste rådet der jeg. Flytter det til en annen mappe og sletter det derfra. Lenke til kommentar
whoi Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 En grei måte å slette mailene i junk mappa selv om knappen ikke funker er å legge til "&DoEmpty=1" på slutten av URLen. Har begynt å gjøre det selv, og det funker glimrende. Tømmer junk mail mappa på et blunk. Teit av Microsoft å ødelegge for Opera på den måten, men det er ikke første gangen så det overrasker ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå