Kurt P Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Heisann.. Jeg har prøvd å klokke kortet mitt litt, men selvfølgelig så stiger tempraturen på skjermkortet.. Hvis jeg kjøper en ny vifte(med kjøleribbe?), hvor mye går tempraturen ned? Evt, hvor mye kan jeg klokke uten at tempraturen blir mer enn det den var i deafult klokkeinnstillinger med orginal vifta.. ? Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 ingen som vet ? Lenke til kommentar
torsk Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Du kan jo altis gå for en slik med en slik montert intil. Skal passe på de fleste ati og nvidia kort, men jeg vil ikke garantere at den passer på din. Se forøverig fler alternativer her. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Du kan jo altis gå for en slik med en slik montert intil. Skal passe på de fleste ati og nvidia kort, men jeg vil ikke garantere at den passer på din. Se forøverig fler alternativer her. okay. takk.. Men hvor mye hjelper egentlig viftekjøling? Hvor mye høyere kan jeg klokke uten at tempraturen blir varmere enn den er nå? ca? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hvor høy er tempen nå? Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Hvor høy er tempen nå? 63 med deafult (425 - 350) 66 med den som er.. (sigg) Endret 3. desember 2004 av Kurt P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå