RaW_DeNiM Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Er OCZ 1024mb Dual Channel Platinium ED. R-2 noe å samle på??? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 OCZ lager antagligvis verdens beste ram. Man kan krangle til det uendelige, men alle er enige om at de er i toppen ,) Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Det som i mine øyne plasserer OCZ helt på toppen er at de har utolig bra support. De er raske å svare på mail, og de svarer faktisk på det man spør om slik at man slipper "Thank you for you request, please refer to our FAQ......" OCZ 1024mb Dual Channel Platinium ED. R-2 er vel dessuten bortimot det beste man får av DDR ram idag, så den kan absolutt anbefales Endret 29. november 2004 av C4STOR Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Det som i mine øyne plasserer OCZ helt på toppen er at de har utolig bra support. De er raske å svare på mail, og de svarer faktisk på det man spør om slik at man slipper "Thank you for you request, please refer to our FAQ......" OCZ 1024mb Dual Channel Platinium ED. R-2 er vel dessuten bortimot det beste man får av DDR ram idag, så den kan absolutt anbefales weeee... da får vi teste og se om hovedkortet mitt vil kjøre i dual med dem da.. siden det nekter å kjøre dual med alt av value brikker Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Vel, hvis det er matchede brikker så skal de klare å kjøre i dual channel, selv om det "bare" er Value brikker. Hvis ikke så er det noe galt fatt. Enten med ram'en eller hk'et Endret 29. november 2004 av C4STOR Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Er OCZ 1024mb Dual Channel Platinium ED. R-2 noe å samle på??? Definitivt. Et av de beste parbrikkene som er (uten tanke på supre egenskaper til overklokking). Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 okei da har jeg satt inn nye brikker og det ser bra ut sålangt... ingen reboot enda... utenom en ting... hvorfor i huleste rebooter pcen om jeg skal kjøre progget speedfan? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå