PeeJay Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Året er 2044. Byen er New York. Gjennom kikkehullet i leiligheten din ser du at politiet sparker inn døra hos naboen og drar ham motvillig med seg. Men når du ringer politiet, viser det seg at de ikke har vært der i det hele tatt... Les artikkelen her Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Kan virke som et spill jeg kan sitte med i timevis. Håper det har like bra historie som The Black Mirror. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Selv har jeg ikke fått begynt skikkelig på spillet enda, men ut fra hva jeg har lest, overgår spillet The Black Mirror. Demoen demonstrerer blant annet svært gode stemmer og dialoger, noe som er sjelden vare i dag. Ah, gleder meg til å komme lenger inn i denne biffen. Lenke til kommentar
magio Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Da er dette spillet på ønskelisten min Lenke til kommentar
qdos Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Akkurat ferdig med spillet nå. Tok meg tre kvelder. Enig meg anmelderen i at dialogene er alt for lange, og at det tar for lang tid å bevege seg. En annen ting som har irritert meg minst like mye er kontrollene for å få personen til å gå dit man vil. Klikker man litt feil tar han en lang rundtur, og mange av områdene har også noen rare inndelinger slik at det ikke alltid er like lett å skjønne at rommet eller området faktisk fortsetter videre. Historien er imidlertid en av de bedre jeg har spilt igjennom i det siste, og det er bra at noen faktisk lager skikkelig adventure igjen! Story og stemning minnet meg forøvrig mye om Beneath a Steel Sky fra adventurens gullalder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg