Lucifer 666 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Sjekk her: VG-nett Bare de ikke tar vår kjære DC++ så er det greit for meg... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Gjør meg ingenting..... Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 like greit å bli kvitt kazaa.. Lenke til kommentar
sniperdybe Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 hmmm er på tide å la musikk og film b -få smake litt nedturer -de vil ha internett til å selge sine produkter men samtidig skal de kont internett, f ta dobbeltmoral griske gribber som vil ha alt Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Det er umulig å ta DC. Det finnes så utrolig mange huber og klienter at det er for mye arbeid. Kazaa derimot, er et simpelt system med bare et par klienter. Jeg antar at winMX er det neste som ryker. Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Og om de legger ned DC så kommer det noe nytt... Staten kan brenne... Samme gjelder platebransjen og filmbransjen... Griske gribber alle sammen.... Lenke til kommentar
retry Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 DC blir nok aldri tatt som sagt ovenfor her... Kazaa kan de gjerne ta for min del... var bra en stund, men nå suger det værst Lenke til kommentar
sjugre Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Om kazaa ryker gjør det meg ingenting. Jeg mener personlig det er mange flere fildelingsprogramm som er bedre: morpheus, Limewire, Emule osv. men likevel synes jeg det er idiotisk. Plateartister kan tørke seg i ræva med penger! morpheus Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 like greit å bli kvitt kazaa.. Hehe, forsåvidt, men er jo på en måte greit at man har ett nettverk som trekker oppmerksomhet vekk fra de bedre tjenestene AtW Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Kazaa fylte maskinen min med så mye dritt at adaware gikk varm. Spamhorer. Sue the bastards hard. Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Faktisk støtter jeg kampen mot Kazaa. Hold internett rent og hold RIAA borte fra DC! Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jupp, kaazaa skulle vært saksøkt for andre ting enn de bli her. F.eks. at nesten alle PC`er i hjem med en eller flere tenåringer i huset også spywareinfisert pc(er)... Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Hva har Ramzi å si til dette tru! Endret 29. november 2004 av LilleG Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Syns det er rart at folk synes det er POSITIVT. Dette er et desentralisert nettverk, på samme måte som gnutella og g2 nettverket. Vinner de dette kan de lett vinne mot andre nettverk også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå