Kalle_^ Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Jeg har nettopp fått pakken slangen og nipplene (+ litt anet) til vannkjølinga, men så oppdager jeg at slangen går veldig lett på nipplene, og nesten like lett av. Dette er det jeg har bestilt: Slange Nippler Skal den gå være så lett å ta på (og av) eller burde jeg kjøpt mindre slange så den strammet bedre rundt nippelen? Første gang jeg holder på med vannkjøling. Vil være helt sikker før jeg prøver å sette den i pcen Edit: Var en liten feil med linkene :/ Endret 29. november 2004 av Kalle_^ Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Du skal vel bruke slanger som er en størreslse mindre enn niplene, med 1/2 nipleer så skal du vel ha 3/8 slanger for å være sikker på at det er tett. Du kan jo bruke slangeklemmer og da, men det er ikke så fint Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Hmm... ok. Trur jeg da får ta meg en tur til byen å kjøpe noen billig slanger eller nåkka sånt. Gidder ikke å vente en uke på å kjøpe nye slanger fra microplex :/ *litt utålmodig* Takker for svaret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå