Gå til innhold

Noen som spiller WoW?


Sjel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja spiller WoW jeg bruker ati 9800PRO 128mb (xp2500+@3200+, 1Gb 400hz ddr).Det funker som hakka møkk. en av brødrene min bruker et geforce 2 kort å klarer å kjøre det i et vindu. Blizzard har alltid vært kjent for å la "alle" spille spillene sine. Så du trenger ikke beste maskinen for det. Men vil anbefale 9800 Pro 128mb eller over da du kan kjøre all grafikken på fullt uten noe tull eller tøys. Billig er de kortene blitt nå også.

 

 

Edit: Med gf2 kortet er det riktignok dårlig grafikk med det kjører da:)

Endret av dolemite
Lenke til kommentar

har et kraftig overklokket 9600pro fbe og det går fint på medium grafikk med en xp 2500@2800 (1,2gb ram pc2700). Men grafikken ble "#¤"# mye bedre når jeg skrudde den opp på high osv... men skjermkortet klarte da tydeligvis ikke å henge med. Så hvis jeg kjøper spillet (er litt usikker pga månedsutgifter), så ville jeg definitift hivd et skjermkort med på kjøpet for å få best mulig opplevelse.

Lenke til kommentar

Det jeg vil anbefale med tanke på at det er et mmorpg er å ha en pc som er godt over hva blizzard har spesifisert som "requirement". En ting er at det flyter når du er å grouper med 10-20 stykker. Men tatt i betraktning at WoW har et PvP system som er lagt opp til store "realm vs realm" fights, der det fort kan være oppmot flere hundre players innenfor cliprange, har du bare godt av å ha en pc som takler litt load :p

 

my 2 cents.

 

 

Selv kjørte jeg med; 9800 pro 128, amd xp2600 og 1 gb pc3200 ddr under stresstest/open beta, det fungerte bra på 1280x1024@high, men under de siste dagene da pvp'en tok av hadde det en tendens til å gå litt tregere pga antall players som svirra rundt og pvpet :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...