Gå til innhold

Gaming headset. Sennheiser PC150?

Anbefalte innlegg

Hei.

Skal kjøpe meg et nytt headset/hodetelefoner. Bruksområdet er hovedsakelig spill, men kommer også til å bruke de endel til film og spill. Er en fordel om det er et headset(altså med mikrofon) men klarer meg uten også.

Har sett mye på Sennheiser PC150 og de ser kjempeflotte ut til gaming osv. Har også leste en del på forumet om disse og har sett de har fått god omtale av de fleste. Noen som har disse som kan si noe om hvordan de er å ha på seg? Hvordan ligger de inntil øret? Ser ut som det er ganske små klokker på de. Legger hele klokken seg utenfor øret?

Hvis ingen har noe sterkt imot PC150 headsetet så går jeg mest sannsynelig for det. Men noen som vet hvor jeg kan få tak i det hen. Har sett det i mange nettbutikker, men skulle gjerne kjøpt det i butikk slik at jeg fikk sett litt på det før jeg eventuelt kjøper. Jeg bor i Oslo, så hadde vært greit med butikker i området ;). Jeg har tittet litt på internett og det virker som mange butikker(hi-fi butikker) som selger hodetelefoner fra Sennheiser ikke selger headset og andre hodetelefoner som er ment for PC. Hvor kan jeg få tak i disse?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beyerdynamics DT234 blir nok litt dyrt. Skal ringe til komplett etterpå. Funker også bestille opp på hjemmesiden deres slik at jeg kan senere hente det i butikken. Men vet ikke hvor lang tid dette vil ta(?)

Ellers så har jeg tenkt litt og har bestemt meg for at det er ok å bestiller over nett. Komplett.no selger de der, og inkl. frakt så blir det ca. samme pris som på datakjeden ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...