wilai Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hei eg skal lage 1 server men eg ved ikke ka programe eg burde ha kan noke skrive en liste ka program eg burde ha? Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hvis du har tenk å betale for programvaren, kan win2000/2003 server anbefales. Lenke til kommentar
gather Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hva du skal bruke serveren til må du jo neste bestemme selv. Du kan foreksempel kjøre linux Da kan du kjøre apache og ha din egen webserver Eller IRCD så har du din helt egen irc server Det er bare fantasien som setter grenser www.freshmeat.net der finner du en god det programvare for linux Lenke til kommentar
wilai Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 (endret) men vis eg skal ha linux ka for en versjon anbefale dere ? sei heile navne så eg kan bestille dt Endret 29. november 2004 av wilai Lenke til kommentar
gather Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 linux trenger da ikke koste penger;D Personlig liker jeg debian som du kan laste ned på www.debian.org eller hvis du ikke vil brenne cdene selv kan du kjøpe dem på www.geekstuff.no Debian er genial slik at f-eks for å installere irssi som er en tekst irc-klient så skriver du bare apt-get install irssi-text Lenke til kommentar
wilai Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 er denne bra ?? debian-30r3-i386-binary-6.iso Lenke til kommentar
retry Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hva er det du skal bruke serveren som? Lenke til kommentar
wilai Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 mail server web server fil server spille server (LAN) kankje router Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå