Mira Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Har akkurat innstalert PS CS for andre gang. Problemet er at hurtigtastene ikke virker. De virker fint i PS 7.0 og jeg har derfor blitt helt avhengig av dem. Noen som aner hvorfor de ikke vil virke? Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Etter hva jeg husker å ha lest og et kjapt Google søk, tipper jeg at det er snakk om en piratversjon av Photoshop CS... Har den "paradox" i navnet kanskje? Lenke til kommentar
Mira Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Etter hva jeg husker å ha lest og et kjapt Google søk, tipper jeg at det er snakk om en piratversjon av Photoshop CS... Har den "paradox" i navnet kanskje? Jeg har tolket det dithen på dette forumet at piratversjoner av PS ikke er så "fy-fy" som andre warez etc. Så ja, det er ikke et kjøpt produkt. Finner ikke "paradox" i program. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Da har du tolket det helt feil. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg