Førdy Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 når jeg bryter strømen bak på stømfoskyning og setter den på gjend starter pc'en uten at jeg trykker på knappen forand (som normalt skal starte pc'en) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Velkommen til forumet :-) Man kan ofte velge i biosen om man vil at PC'n skal være avslått etter et "strømbrudd" eller om den automatisk skal slå seg på igjen. Det siste er mest fornuftig om du har en server som du vil skal gå hele tiden. PS. Skriv heller på dansk om det er det du er mest vant til. Danorsk blir bare tullete. Lenke til kommentar
Han2Solo Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Det samme skjer med min pc. Den slår seg på av seg selv når jeg plugger i kontakten. Av og til starter den bare i 1-2 sekunder, og slår seg av igjen. Helt teit. Tror det kan ha noe med strøm tilkoplingen mellom kabinettet og hovedkort, men har ikke funntet ut hva jeg kan ha gjort feil. Men dersom noen har et tips? hva gjør vi? Lenke til kommentar
Førdy Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 PS. Skriv heller på dansk om det er det du er mest vant til. Danorsk blir bare tullete. Dyseleksi Lenke til kommentar
sivertxp Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Da lærte jeg jaggu noe nytt i dag også. Trodde det var noe gærnt med strømforsyningen min, men nå funker alt bra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå